Η αύξηση των λιανικών πωλήσεων κατά 7,3% προήλθε από την αύξηση του δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής, κατά 16%, και από την αύξηση του δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά 1,2%. Επιπλέον, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων: 1. Από τις αυξήσεις των δεικτών:
Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 19,8%
Των πολυκαταστημάτων, κατά 14,2%
Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά 2,9%
Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά 0,9%
Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά 11,6%. 2. Από τις μειώσεις των δεικτών:
Των καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 2,5%
Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά 9,4%
Των πωλήσεων εκτός καταστημάτων, κατά 0,5%. Ο δείκτης όγκου του Φεβρουαρίου, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2005, παρουσίασε αύξηση κατά 5,9%, έναντι αύξησης 4,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2005 προς το 2004. Η αύξηση του δείκτη όγκου, κατά 5,9% το μήνα Φεβρουάριο 2006, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2005, προήλθε από την αύξηση του δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής, κατά 14,3%, και από την αύξηση του δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά 0,1%. Επιπλέον, η προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων: 1. Από τις αυξήσεις των δεικτών:
Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 18%
Των πολυκαταστημάτων, κατά 12,6%
Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά 1,1%
Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά 8,6%. 2. Από τις μειώσεις των δεικτών:
Των καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 4%
Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά 9,5%
Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά 0,1%.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.