ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αυξητικές τάσεις για το λιανεμπόριο στο εννεάμηνο του 2019

18:37 - 01 Νοε 2019 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Αυξητικές τάσεις για το λιανεμπόριο στο εννεάμηνο του 2019
Στο +4,4% κινήθηκε κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2019 (στοιχεία YTD έως 29 Σεπτεμβρίου) η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο ήπια άνοδο κατά +2,9%.

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο σύνολο των προϊόντων συγκεντρώνοντας το +8,4%, ενώ τα προϊόντα των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) αναπτύσσονται ικανοποιητικά κατά +6,4%.

Στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%, ενώ τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +2,7% & +3,2%, αντίστοιχα.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.