Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο σύνολο των προϊόντων συγκεντρώνοντας το +8,4%, ενώ τα προϊόντα των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) αναπτύσσονται ικανοποιητικά κατά +6,4%.
Στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%, ενώ τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +2,7% & +3,2%, αντίστοιχα.