ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Έρευνα: Άνοδος 1438% στις πωλήσεις αντιβακτηριακών προϊόντων λόγω κορονοϊού

17:34 - 12 Μαρ 2020 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Έρευνα: Άνοδος 1438% στις πωλήσεις αντιβακτηριακών προϊόντων λόγω κορονοϊού
Η IRI, κορυφαία εταιρία Έρευνας Αγοράς στα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο ανάλυσε τα πρώτα δεδομένα πωλήσεων στα Σούπερ/Ύπερ Μάρκετ που επηρεάστηκαν από την εμφάνιση του κορονοϊού στη χώρα (το πρώτο κρούσμα στη χώρα σημειώθηκε στις 26/2 στη Θεσ/νικη).

Την εβδομάδα 24/2 με 1/3 (εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα) σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων σε αξία στα προϊόντα σταθερού barcode (Ταχυκίνητα και είδη bazaar) κατά 35,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή την εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα (4/3/2019- 10/3/2019).

Ωστόσο, η αύξηση πωλήσεων στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά της εβδομάδας 24/02/20 – 01/03/20 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή ημερολογιακή εβδομάδα (25/02/19 – 03/03/19) είναι 41,8%.

Η αύξηση σε 54 βασικές κατηγορίες ήταν πάνω από 200% ενώ αυτές που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση ήταν, ως αναμενόμενο, τα αντιβακτηριακά μαντηλάκια (1438%) και τζέλ (695%), κρεμοσάπουνα (673%), όσπρια (473%), μακαρόνια (452%), ρύζι (446%), έτοιμα γεύματα (423%), καθαριστικά κουζίνας & μπάνιου (419%), άλευρα (405%), χλωρίνες(308%) κλπ.

Η IRI, αντιλαμβανόμενη τη σημαντικότητα της κατάστασης που βιώνουμε και της επιρροής της στο ελληνικό λιανεμπόριο, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και ενημερώνει τους συνεργάτες της με εβδομαδιαίες αναφορές.

Παράλληλα, σε αυτό το πλαίσιο θα διεξάγει μεγάλη καταναλωτική έρευνα – τα αποτελέσματα της οποίας θα είναι διαθέσιμα στο τέλος του μήνα – που στόχο έχει να καταγράψει τις αντιδράσεις των καταναλωτών σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες.

Τελευταία τροποποίηση στις 17:36 - 12 Μαρ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.