ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πώς αποτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές τις υπηρεσίες των e-shops

14:09 - 28 Απρ 2020 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Πώς αποτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές τις υπηρεσίες των e-shops
Ιδιαίτερα αυξημένη είναι κατά την περίοδο της κρίσης του κορονοϊού, η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με την πλειονότητα μάλιστα να εκφράζει την ικανοποίησή της για την ποικιλία των προϊόντων, αλλά και την ποιότητα της εξυπηρέτησης.

Αυτό αποτυπώνεται στην έρευνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, η οποία διεξήχθη στην Περιφέρεια Αττικής, σε δείγμα μεγαλύτερο των 1000 ερωτηθέντων και διενεργήθηκε από την εταιρεία Pulse RC στο διάστημα από 12 έως 15 Απριλίου 2020.

Ειδικότερα, από όλους όσοι αγοράζουν (από κάποιες φορές το μήνα έως σχεδόν κάθε μέρα) από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) στο Ίντερνετ (δηλαδή το 51% αυτών που μπαίνουν στο Ίντερνετ «από κάποιες φορές το μήνα έως κάθε μέρα», ή αντίστοιχα το 46% του Γενικού Πληθυσμού):

  • οι περισσότεροι (τρεις στους τέσσερις, 73%) πραγματοποιούν περισσότερες αγορές από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα – άλλο ένα 16% μοιράζει τις αγορές του μεταξύ e-shops της χώρας μας και του εξωτερικού και μόνο το 6% αγοράζει κυρίως από καταστήματα του εξωτερικού,

E SHOPS

  • άλλοι τόσοι (εφτά στους δέκα, 71%) εμπιστεύονται (αρκετά έως πολύ) τις αγορές μέσω ίντερνετ,

Confidence

  • ακόμα περισσότεροι (76%), βρίσκουν (αρκετά έως πολύ) ικανοποιητική την ποικιλία και την ποιότητα των ειδών και

Poikilia

  • επίσης πολλοι (σχεδόν εφτά στους δέκα, 68%) είναι ικανοποιημένοι (αρκετά έως πολύ) και από την ποιότητα εξυπηρέτησης (όπως συνέπεια, τιμές, υποστήριξη).

EKSIPIRTETISI

  • Τα αρνητικά ποσοστά αξιολόγησης στους παραπάνω τομείς είναι ελάχιστα.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.