• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Φραγκάκης (ΕΟΤ):Η Ελλάδα σε διαρκή τουριστική καμπάνια μέχρι το 2021

17:19 - 11 Ιουν 2020 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
«Το μεγάλο στοίχημα της φετινής σεζόν είναι να μείνει όρθια η τουριστική μας βιομηχανία. Για να συμβεί αυτό πρέπει να συνεργαστούμε και να είμαστε όλοι -κράτος, αυτοδιοίκηση, φορείς και ιδιωτικός τομέας- όσο το δυνατόν πιο συντονισμένοι».

Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κος Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας σήμερα στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών 2020 (Delphi Economic Forum) και την κα Μαρία Θεοφανοπούλου, από το Greek Travel Pages (GTP).

Ο κος Φραγκάκης υπογράμμισε το γεγονός ότι «η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε δραματικά και αναπάντεχα τα δεδομένα για τον ελληνικό τουρισμό» και πρόσθεσε: «Φέτος θα είναι μία εξαιρετικά δύσκολη χρονιά. Μέχρι πριν από κάποιες εβδομάδες δεν ήταν αυτονόητο ότι θα πάμε σε έναρξη της τουριστικής περιόδου, τώρα όμως ξεκινάμε το εγχείρημα του ανοίγματος της Ελλάδας προς τους επισκέπτες της, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο αλλά θα έχει και δυσκολίες. Έχουμε ήδη αρχίσει να εφαρμόζουμε έναν οδικό χάρτη για την επανεκκίνηση του τουρισμού η οποία θα γίνει σταδιακά, προσεκτικά και με προτεραιότητα την προστασία της υγείας επαγγελματιών, εργαζόμενων αλλά και των επισκεπτών».

Σχετικά με τις ανησυχίες των επιχειρηματιών του κλάδου, ο ΓΓ του ΕΟΤ δήλωσε πως τις κατανοεί πλήρως, καθώς και ο ίδιος προέρχεται από αυτόν τον χώρο και από τουριστική περιοχή, αλλά επισήμανε πως «δεν μας επιτρέπεται η αδράνεια και η φυγομαχία καθώς έχουμε μπροστά μας και τις προκλήσεις του 2021 που θα είναι έτος ανάκαμψης. Το στοίχημα της επανεκκίνησης του τουρισμού μας φέτος θα το κερδίσουμε όλοι μαζί». 

Αναφερόμενος στην καμπάνια προβολής χαρακτήρισε το 2020 ως «περιπετειώδες» όσον αφορά την προβολή της χώρας από τον ΕΟΤ, καθώς για πρώτη φορά ξεκίνησε καμπάνια branding τον Ιανουάριο η οποία διακόπηκε λόγω πανδημίας. «Ωστόσο, δεν μείναμε αδρανείς και εν μέσω καραντίνας βγήκε το «Greece From Home», ενώ και τώρα είμαστε ήδη έτοιμοι με νέα καμπάνια η οποία έγινε σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και παρουσιάστηκε από τον Πρωθυπουργό» ανέφερε χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας  πως στόχος του ΕΟΤ είναι η Ελλάδα να παραμείνει σε τουριστική καμπάνια διαρκώς μέχρι το 2021 με διακυμάνσεις ανάλογα με το χρόνο και την στόχευση.

Κλείνοντας, ο κος Φραγκάκης, συνεχάρη τους διοργανωτές του Delphi Economic Forum που σε δύσκολες συνθήκες δεν δίστασαν και διοργάνωσαν άλλο ένα εξαιρετικά επιτυχημένο συνέδριο, το οποίο θα συνεχίσει να στηρίζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Τελευταία τροποποίηση στις 17:20 - 11 Ιουν 2020
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman