ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το 2025 η ανάκτηση του χαμένου εδάφους για τον τουρισμό– Οι νέες τάσεις

15:36 - 23 Νοε 2020 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Το 2025 η ανάκτηση του χαμένου εδάφους για τον τουρισμό– Οι νέες τάσεις
Η πλήρης ανάκτηση του εδάφους στον τουρισμό αναμένεται να γίνει το 2025 με βάση έρευνα της Phocusright η οποία παρουσιάστηκε, κατά το 4ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Πιο συγκεκριμένα όπως προκύπτει από την έρευνα, την οποία παρουσίασε στο Φόρουμ ο αναλυτής αγοράς της εταιρίας, κ. Peter O’ Connor, η πλήρης ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 προβλέπεται να γίνει το 2025. Κύριος λόγος όπως αναφέρθηκε ότι θα απαιτηθεί χρόνος για να εμβολιαστεί ικανό μέρος του πληθυσμού στην Ευρώπη και να αρθούν οι συνθήκες ανασφάλειας του κοινού.

Μειωμένα σχεδόν κατά 60% είναι τα ταξίδια σε ολόκληρη την Ευρώπη σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2019.

Όπως αναφέρθηκε με βάση την έρευα, η αγορά το 2021 αναμένεται να φτάσει στα 168 δις. ευρώ. Ωστόσο σύμφωνα με την ανάλυση οι μεσογειακοί προορισμοί (Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα κλπ.) θα έχουν μεγαλύτερο από το μέσο όρο των συντελεστών ανάπτυξης κατά την πορεία της ανάκαμψης.

Επίσης τα νέα στοιχεία που δίνουν τον τόνο είναι η ενίσχυση των απευθείας κρατήσεων σε ξενοδοχεία, κάτι που θα οδηγήσει την ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή σε μια πιο γρήγορη ανάκαμψη σε σχέση  τη γενική αγοράς ταξιδίων. Μάλιστα όπως ειπώθηκε το 2020, για πρώτη φορά, τα ξενοδοχεία πήραν μερίδιο της αγοράς από τους ψηφιακούς παρόχους (On line tour operators OTA), προσελκύοντας άμεσες κρατήσεις.

Γι' αυτό όπως αναφέρθηκε και από την Maud Bailly CEO της Accor για τη Ν. Ευρώπη οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα πρέπει να ενισχύσουν τα δικά τους κανάλια  εμπορικής προώθησης για να στηρίξουν  την απευθείας σχέση με τους πελάτες τους. Όσον αφορά την ευρωπαϊκή αγορά ξενοδοχείων, το 2021 αναμένεται ετήσια αύξηση της τάξης του 65%, έναντι μείωσης περίπου 65% το 2020

Επίσης σύμφωνα με την έρευνα η συρρίκνωση των εισοδημάτων λόγω της κρίσης που έφερε η πανδημία ενισχύει την τάση για μικρότερης διάρκειας διακοπές, οικονομικότερους προορισμούς και καταλύματα. Γιαυτό και όπως ειπώθηκε τα ξενοδοχεία πολυτελείας θα έχουν μια μικρή καθυστέρηση στην ανάκαμψη. Βέβαια η προσφορά αξίας στον πελάτη θα έχει ένα κεντρικό ρόλο, δηλαδή το λεγόμενο value for money. Επίσης τονίστηκε ότι καταλυτικά επηρεάζεται και η εστίαση.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 18:11 - 23 Νοε 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.