ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Swot Hospitality: H ομάδα, οι στόχοι και το χαρτοφυλάκιο

10:59 - 23 Δεκ 2021 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Swot Hospitality: H ομάδα, οι στόχοι και το χαρτοφυλάκιο
Με σταθερά βήματα και με έμφαση στην ποιότητα τόσο του χαρτοφυλακίου όσο και των παρεχόμενων υπηρεσιών η Swot Hospitality, μια νέα εταιρία με έμπειρα στελε΄χη του κλάδου τουρισμού και ακινήτων, που εξειδικεύεται στην Διαχείριση Ξενοδοχείων, την Ανάπτυξη Τουριστικών Ακινήτων, το Sales & Marketing να διαγράψει την αναπτυξιακή της πορεία τα επόμενα χρόνια. Αυτό ανέφερε χτες η διοικητική ομάδα σε συνέντευξη τύπου με αφορμή τα νέα σχέδιά της που υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία που αναλαμβάνει η επιχείρηση πρέπει να είναι πολυτελή και να αποτελούν τοπόσημα σημειώνοντας ότι η εταιρεία δεν επιδιώκει αλόγιστο άπλωμα δραστηριοτήτων με την προσθήκη μεγάλου αριθμού ξενοδοχείων στη διαχείρισή της, αλλά την ποιότητα και τον πλήρη έλεγχο κάθε πτυχής του management που θέλει να εφαρμόσει.

Το χαρτοφυλάκιο

Να σημειωθεί ότι το Μάρτιο του 2022, το δεύτερο ξενοδοχείο Moxy (brand ξενοδοχείου της Mariott) αναμένεται να ανοίξει πύλες στην Ομόνοια. Θα είναι το δεύτερο στην Ελλάδα και το πρώτο στην Αθήνα, ενώ λειτουργεί για την SWOT ως ένα σημείο αναφοράς καθώς πρόκειται για εξαιρετικά φιλόδοξη προσπάθεια. Θα είναι 4στερο, με 200 δωμάτια, αποτελώντας ένα από τα πλέον μοντέρνα και σύγχρονα brands παγκοσμίως, που φέρνει μια εντελώς νέα κουλτούρα στο χώρο της φιλοξενίας. Θ α λειτουργήσει στο κτίριο του Σαρόγλειου Μεγάρου, έπειτα από μία επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ που έχουν αναλάβει από κοινού η Dimand, η Prodea Investments ΑΕΕΑΠ και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD).

Έπονται, δε, και νέα σχέδια ανάτπυξης. Πιο συγκεκριμένα με βάση την εταιρία στο χαρτοφυλάκιο της εταιρίας εντάσσονται τα:

·         Nikki Beach της ιδιοκτησίας ΜHV Mediterranean Hospitality Venture των Invel Real Estate, PRODEA Investments και YODA GROUP

·         Moxy Patra Marina ιδιοκτησίας της Dimand και Prodea

·         Magma Resort Santorini, The Unbound Collection by Hyatt ανοίγει το Μάϊο 2022, ιδιοκτησία της οικογένειας Παπακαλιάτη

·         Moxy Athens City (Marriott International) στην καρδιά της Αθήνας, ανοίγει τον Μάρτιο 2022, ιδιοκτησία της Dimand και Prodea

·         Monasty by Autograph Collection της Marriott International, ανοίγει τον Ιούλιο 2022 και θα είναι το πρώτο international branded ξενοδοχείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ιδιοκτησία της Μηχανικής Περιβάλλοντος

·         Υi Mykonos της ιδιοκτησίας ORA Hospitality ανοίγει τον Ιούλιο 2022 , ιδιοκτησία  του Ομίλου Sawiris

·         Lindian Village Rhodes, ιδιοκτησία του επενδυτικού κεφαλαίου Zetland Capital

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η διοικητική της ομάδα, μέσα στο 2022 θα έχει συνάψει συνεργασίες με 25 ξενοδοχεία, που διαθέτουν 2.000 δωμάτια και κάνουν  τζίρο περίπου 50 εκατ. ευρώ. Επίσης η  αξία των περιουσιακών στοιχείων που διαχειρίζεται θα είναι στα 150 εκατ. ευρώ.

Η ομάδα

Όπως αναφέρεται από την εταιρία «η εμπειρία, ο επαγγελματισμός και η ικανότητα της SWOT να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις αυξανόμενες απαιτήσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας της Φιλοξενίας έχει οδηγήσει κορυφαίους επενδυτές και developers να εμπιστευτούν την εταιρεία για την υλοποίηση του οράματός τους. Η SWOT Hospitality, επί του παρόντος διαχειρίζεται ξενοδοχεία  διεθνών εμπορικών brands όπως η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts έχοντας επίσης πιστοποίηση σαν white label operator (WLO) από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World.

Οι μέτοχοι και τα στελέχη της εταιρείας έχουν σημαντικότατη εμπειρία στο χώρο των επενδύσεων και της διαχείρισης ξενοδοχείων έχοντας αναπτύξει μερικές από τις πιο υψηλού προφίλ ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και της Νότιο Ανατολικής Ευρώπης.»

Στην ομάδα διοίκησης, συγκεκριμένα μετέχουν, ο Γιώργος Χ. Κωνσταντινίδης, Ιδρυτής και εκ των βασικών μετόχων της SWOT και Διευθύνων Σύμβουλος της REDS S.A. του Ομίλου EΛΛΑΚΤΩΡ, ο Στέλιος Ν. Κουτσιβίτης Πρόεδρος και εκ των βασικών μετόχων της SWOT που έχει διατελέσει Δ/νων Σύμβουλος σε εταιρείες του Ομίλου Γ. Δασκαλαντωνάκη στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως και στον Αστέρα Βουλιαγμένης, υλοποιώντας τη μεγαλύτερη και μία από τις πλέον σύνθετες τουριστικές επενδύσεις στη χώρα, ο Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης Διευθύνων Σύμβουλος και εκ των βασικών μετόχων της SWOT με πετυχημένη πορεία 25 περίπου ετών, σε σημαντικές Επιχειρήσεις στον τομέα της Φιλοξενίας, όπως Hotel Grande Bretagne, TUI Hellas, Sofitel Athens Airport, Classical Hotels σε Ελλάδα και Βαλκανικές χώρες, Melia, LHW, Marriott Athens - Chandris Hotels, Νίκος Ν. Κωνσταντινίδης Διευθύνων Εταίρος και εκ των βασικών μετόχων της SWOT με εικοσαετή εμπειρία στις τουριστικές επιχειρήσεις με έμφαση την αξιολόγηση τουριστικών επενδύσεων, την διαπραγμάτευση με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες για το branding ξενοδοχείων, τις εξαγορές ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και την αποτίμηση σημαντικών χαρτοφυλακίων ξενοδοχειακών ακινήτων για τραπεζικούς οργανισμούς και κορυφαίους διεθνείς επενδυτικούς οίκους. 

Υπηρεσίες της SWOT Hospitality:

Όπως ανέφερε σε σχέση με τη φιλοσοφία της SWOT, ο διευθύνων σύμβουλος Πάνος Κωνσταντινίδης, η εταιρεία στοχεύει να καταστεί εταίρος επενδυτών και εταιρειών ανάπτυξης ακινήτων που προσβλέπουν σε πιο συνολική ανάπτυξη real estate εγκαταστάσεων με γραφεία, εμπορικά κέντρα κ.λπ. Πελάτες της εταιρείας είναι θεσμικοί επενδυτές με σημαντική διαδρομή στον τομέα του real estate και σε διεθνές αλλά και σε εγχώριο επίπεδο.

Παράλληλα στο πλαίσιο της στρατηγικής της επενδύει με ποσοστό μειοψηφίας συνδυαστικά με τους θεσμικούς επενδυτές σε ακίνητα που αφορούν ξενοδοχειακές αναπτύξεις.

Επόμενοι, δε,  στόχοι είναι χώρες των Βαλκανίων, που όπως είπε ο κ. Πάνος Κωνσταντινίδης, «διακρίνουμε ότι υπάρχει και σ’ αυτές τις χώρες κενό εκπροσώπησης υψηλών προδιαγραφών για τα μεγάλα παγκόσμια brands, όπως κενό υπάρχει και στην Ελλάδα, παρ’ ότι η χώρα είναι στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως».

Όπως τονίζεται από την εταιρία, «εστιάζοντας στα μοναδικά χαρακτηριστικά και την ιδιαίτερη ταυτότητα κάθε ακινήτου έχοντας την ικανότητα να προβλέπει τις ανοδικές τάσεις στην αγορά, η SWOT δημιουργεί μια απόλυτα ισορροπημένη, tailor-made στρατηγική διαχείρισης μονάδων φιλοξενίας και εστίασης για λογαριασμό διεθνών brand με καινοτόμες ιδέες για τα F&B Concepts.

Η SWOT Hospitality ήδη διαχειρίζεται ξενοδοχεία των Marriott, Hyatt και Nikki Beach Hotels στην Ελλάδα, έχοντας πιστοποίηση σαν white label operator (WLO) από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World. Ο κεντρικός πυρήνας της εταιρείας απασχολεί 25 άτομα, ενώ συνολικά στα ξενοδοχεία που έχει το management απασχολούνται 700 περίπου άτομα.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.