ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Fosun Tourism Group: Το πλάνο για ανάπτυξη ξενοδοχείων στην Ελλάδα

11:11 - 11 Μαρ 2022 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Fosun Tourism Group: Το πλάνο για ανάπτυξη ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Με στόχο να καθιερωθεί σε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα, η Fosun Tourism Group ανακοίνωσε, χθες, τη λειτουργία 8 καινοτόμων, lifestyle ξενοδοχείων Casa Cook και Cook's Club για την τουριστική περίοδο του 2022, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. Παρουσιάζοντας τη στρατηγική της εταιρείας για την Ελλάδα, ο Alessandro Dassi, Αντιπρόεδρος της Fosun Tourism Group, τόνισε ότι η εταιρεία θα επιταχύνει το πλάνο ανάπτυξής της στη χώρα, διπλασιάζοντας τον αριθμό των ξενοδοχείων τόσο σε παραδοσιακούς όσο και σε ανερχόμενους προορισμούς έως το 2023.

Πιο συγκεκριμένα, τέσσερα νέα ξενοδοχεία θα λειτουργήσουν σε Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο και Σάμο το καλοκαίρι του 2022, τα οποία και θα προστεθούν στα ξενοδοχεία που ήδη λειτουργούν σε Ρόδο, Κω και Κρήτη με επιτυχία από το 2020.

Αναλυτικά, το χαρτοφυλάκιο της Fosun Tourism Group κατά τη φετινή σεζόν περιλαμβάνει συνολικά 15 ξενοδοχεία Casa Cook και Cook’s Club σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία. Στην Ελλάδα τα ξενοδοχεία που θα λειτουργούν είναι τα εξής:  Casa Cook Rhodes, Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, Cook's Club Hersonissos, Cook's Club Tigaki Kos, Cook's Club Rhodes City Beach, Cook's Club Ialysos Rhodes, Cook's Club Corfu. Μάλιστα η Fosun που ανέλαβε τα ηνία της Thomas Cook μετά το “κανόνι” της τελευταίας πριν λίγα χρόνια αντιμετωπίζει την Ελλάδα ως κομβικό σημείο της Ανάπτυξής της, όπως ανάλογα βλέπει και τη ΝΑ Ασία.

 «Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού τη φετινή χρονιά. Η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό για εμάς, που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων μας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην περιοχή», δήλωσε ο Alessandro Dassi. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Dassi απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στην ελληνική ξενοδοχειακή κοινότητα να διερευνήσουν από κοινού πιθανές συνεργασίες με αμοιβαία οφέλη και για τα δύο μέρη. «Είναι στρατηγική μας απόφαση να ενισχύσουμε την επένδυσή μας στην περιοχή με την επέκταση του αριθμού των ξενοδοχείων κάτω από τα brands Casa Cook και Cook’s Club. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ξενοδόχους και επενδυτές που θέλουν να είναι μέρος αυτού του οράματος», πρόσθεσε.

«Η Fosun Tourism θα έχει φέτος 15 ξενοδοχεία σε λειτουργία στην ευρύτερη περιοχή σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία. Από αυτά, οκτώ συνολικά θα είναι στην Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής του ομίλου που περιλαμβάνει συνολικά 30 ξενοδοχεία την επόμενη διετία εκ των οποίων τα μισά θα είναι στην Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Dassi που ωστόσο απέφυγε να δώσει στίγμα για το ύψος των επενδύσεων που σχεδιάζονται. Τόνισε ωστόσο ότι το μοντέλο ανάπτυξης που προσφέρει η εταιρεία του διασφαλίζει για τους συνεργάτες που επιλέξουν τη Fosun, αφενός εμπορική ανάπτυξη σε υψηλού επιπέδου αγορές αλλά και προσεκτικές κινήσεις στις επενδύσεις που συνδυαστικά διασφαλίζουν επαρκείς κερδοφορίες.

Πάντως, όπως αναφέρθηκε,  ο όμιλος αναζητά εξετάζει την περαιτέρω διεύρυνση του χαρτοφυλακίου του τόσο στη χώρα μας όσο και στις λοιπές περιοχές που δραστηριοποιείται με εμπορικές συνεργασίες, παροχή τεχνογνωσίας για τη λειτουργία ξενοδοχείων, αλλά και συμμαχίες για ανάπτυξη επενδυτικών πλάνων.

Η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό για εμάς, που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων μας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην περιοχή», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Alessandro Dassi. Σύμφωνα με τον ίδιο η χώρα κατάφερε να οικοδομήσει εν μέσω υγειονομικής κρίσης το όνομα του ασφαλούς προορισμού, γι αυτό και θα πάρει σημαντικό μερίδιο αγοράς τόσο το 2022 όσο και τα επόμενα χρόνια. Αυτό βέβαια δεν είναι το μοναδικό προσόν της Ελλάδας. Στα πλεονεκτήματα  της χώρας αλλά και των ελλήνων ξενοδόχων συγκαταλέγεται και η ταχύτερη υιοθέτηση σε σχέση με άλλους προορισμούς των νέων τουριστικών τάσεων που έφερε η πανδημία, όπως προσέθεσε με τον κ Dassi.

Σύμφωνα με τον Remo Masala, Creative Director των δύο ξενοδοχειακών brands, που ήταν ο εμπνευστής των ξενοδοχείων Cook, που λειτούργησαν πριν χρόνια σε Δωδεκάνησα,, Χανιά κτλ η έννοια της “παρέας- pareas” είναι στην καρδιά και πάλι των νέων εμπειριών που προσφέρουν οι μονάδες.  «Το Casa Cook και το Cook's Club, οποίος έχει μακρά θητεία και γνώση της χώρας ταιριάζουν στο μοντέλο των μεταμοντέρνων χώρων, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους σε ένα κοινό μέρος και να μοιραστούν εμπειρίες. Όλα τα ξενοδοχεία μας είναι βαθιά εμπνευσμένα από την ελληνική λέξη «παρέα», που αποτελεί και τη βασική αξία των brands» σημείωσε ο κ. Masala, που θεωρείται “γκουρού” της ξενοδοχίας.

Οι προοπτικές

Σε σχέση, δε, με τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού στο φόντο των γεωπολιτικών εξελίξεων και της ακρίβειας που μαστίζει την Ευρώπη  ο κ. Dassi σημείωσε ότι δεν προβλέπονται προς ώρας μεγάλες ζημίες. Όπως είπε για τα ξενοδοχεία τους η ρωσική αγορά καταλαμβάνει μερίδια έως 5%  ενώ η επισκέπτες από Γερμανία και Βρετανία, που αποτελούν βασικές αγορές δε φαίνεται ότι επηρεάζονται. «Μέχρι στιγμής φαίνεται ότι οι διακοπές είναι το τελευταίο πράγμα που κόβουν οι δυνητικοί ταξιδιώτες» ανέφερε χαρακτηριστικά.τονίζοντας ότι οι τελευταίες εξελίξεις αναδεικνύουν και μια τάση για την ανάπτυξη των ψηφιακών πωλήσεων όπου η Fosun έχει συγκριτικό πλεονέκτημα.

Η Fosun Tourism Group, μέρος του κινεζικού ομίλου Fosun International, αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ομίλους τουρισμού αναψυχής στον κόσμο, στον οποίο ανήκει επίσης η γαλλική αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med καθώς και η Thomas Cook που επανεκκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της ως αποκλειστικά online travel agency.

Γιώργος Αλεξάκης 

Τελευταία τροποποίηση στις 14:10 - 11 Μαρ 2022
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.