• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Η Cosco Shipping Port φέρεται να σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ενός λιμανιού εμπορευματοκιβωτίων στο Περού, καθώς η κινεζική κυβέρνηση προωθεί την πρωτοβουλία Belt and Road στη Νότια Αμερική.

Παρά τις ανησυχίες ότι η παγκόσμια έκρηξη στις παραγγελίες ναυπηγικής βιομηχανίας επιβραδύνεται, το βιβλίο παραγγελιών των ναυπηγών της Νότιας Κορέας έφτασε σε υψηλό έξι ετών τον Απρίλιο του 2022. Με γνώμονα την ισχύ της ναυλαγοράς το 2021 και τον έντονο ρυθμό σε παραγγελίες τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, οι παραγγελίες πλοίων στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας πλησιάζουν τώρα στο υψηλότερο σημείο από τον Απρίλιο του 2016.

Στην ετοιμότητα της ακτοπλοΐας μας ενόψει της τουριστικής περιόδου αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης μιλώντας στην ΕΡΤ την Παρασκευή (20/5). 

Σε μια εποχή παγκόσμιου πληθωρισμού, οι ναυτικοί, που επανειλημμένα αναγνωρίστηκαν από τη βιομηχανία ως ήρωες κατά τη διάρκεια της πανδημίας , έλαβαν αύξηση μισθού 4% για τα επόμενα τρία χρόνια.

Η Ένωσις Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) χαιρετίζει τη θέση που υιοθέτησε η Επιτροπή Περιβάλλοντος (ENVI) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, σχετικά με την αναθεώρηση του Συστήματος Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών της ΕΕ (EU ETS) στο πλαίσιο του νομοθετικού πακέτου “Fit for 55”. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πραγματοποίησε ένα σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση των ανησυχιών της ευρωπαϊκής ναυτιλίας, κυρίως αναγνωρίζοντας τον καταλυτικό ρόλο των commercial operators στη ναυτιλία και στην απανθρακοποίησή της, σύμφωνα με την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» και την ανάγκη ίδρυσης ενός ειδικού για τη ναυτιλία Ταμείου.

Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, (πλοία 100 ΚΟΧ και άνω), παρουσίασε μείωση κατά 1,7% τον μήνα Μάρτιο 2022 εν συγκρίσει με τον Μάρτιο 2021. 

Η Ελλάδα παραμένει η κορυφαία ναυτιλιακή χώρα στον κόσμο, καθώς οι Έλληνες πλοιοκτήτες με 5.514 πλοία ελέγχουν σήμερα περίπου το 21% του παγκόσμιου στόλου, σε όρους χωρητικότητας (dwt). Η ετήσια έκθεση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, επισημαίνει πως η συνολική χωρητικότητα του ελληνόκτητου στόλου έχει αυξηθεί κατά 45,8% σε σύγκριση με το 2014, ενώ ακόμη και κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, δηλαδή από το 2019, η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 7,4%.

Η Euroseas άσκησε το δικαίωμά στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard της Νότιας Κορέας για την κατασκευή δύο επιπλέον πλοίων, οικολογικού σχεδιασμού, μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.800 teu. 

Μήνυμα ΥΝΑΝΠ Γ. Πλακιωτάκη για την 1η ημέρα της γυναίκας στη Ναυτιλία:

Την αισιοδοξία του, ότι την φετινή τουριστική περίοδο θα επισκεφτούν την Ελλάδα πάνω από 700 κρουαζιερόπλοια, εξέφρασε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Κώστας Κατσαφάδος, στο πλαίσιο συνάντησης που είχε με το προεδρείο της ΕΝΟΤΗΤΑΣ.

Η Danaos δημοσίευσε τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του έτους. «Το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν άλλο ένα εξαιρετικό για τη Danaos», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ναυτιλιακής, Δρ. Γιάννης Κούστας.

Το πρόγραμμα Συνεδρίων και Σεμιναρίων των Ποσειδωνίων 2022 θα εμβαθύνει στα κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα, καθώς η παγκόσμια οικονομία αναζητά αντίδοτα για να επουλώσει τις πληγές από τον συνεχιζόμενο πόλεμο στην Ουκρανία και από τις σοβαρές παρενέργειες της πανδημίας Covid-19.

Η Αφρική προβλέπεται να φτάσει στο μέγιστο της παραγωγής φυσικού αερίου στα 470 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα (Bcm) μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 2030, που ισοδυναμεί με περίπου το 75% της ποσότητας φυσικού αερίου που παράγεται σήμερα από τη Ρωσία, σύμφωνα με έρευνα της Rystad Energy.

σελίδα 1 από 756
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman