• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Η επιδημία του κοροναϊού στην Κίνα «ξέσπασε» τη χειρότερη περίοδο για τη ναυτιλία, καθώς βρίσκεται αντιμέτωπη με το πρόσθετο κόστος καυσίμων από τον κανονισμό IMO 2020 και τη μετάβαση σε καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, επισημαίνει η BIMCO σε ανάλυσή της. 

Από το 2024 θα απαγορευτεί η χρήση heavy fuel oil στην Αρκτική, ύστερα από πρόταση-απόφαση που ελήφθη χθες σε υποεπιτροπή του ΙΜΟ, με «παράθυρο» ως το 2029 για τα «παράκτια κράτη» και πλοία διάσωσης.

Τις «πληγές» της μετρά η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία από την «επέλαση» του κοροναϊού. Η επιδημία έχει «παραλύσει» το εμπόριο, έχει αναστείλει τη λειτουργία σε ναυπηγεία και εργοστάσια και προκαλεί μεγάλες καθυστερήσεις στα λιμάνια.

Με κέρδη έκλεισε για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα η ναυλαγορά ξηρού φορτίου, παρά τις ανησυχίες για τον κοροναϊό, που εξακολουθεί να επηρεάζει αρνητικά τις δραστηριότητες της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Τέταρτο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πρώτο στη Μεσόγειο αναρριχήθηκε το λιμάνι του Πειραιά για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων το 2019.

Την επέκταση της συνεργασίας Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε όλο το φάσμα των ναυτιλιακών θεμάτων συζήτησαν ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης και η νέα Επίτροπος Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Adina Vălean. 

Εκπνέει σήμερα, Παρασκευή, στις 15:00 η προθεσμία υποβολής φακέλων για το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού για το έργο του έκτου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός έλαβε παράταση δύο εβδομάδων, μετά από σχετικά αιτήματα ενδιαφερόμενων επενδυτικών σχημάτων. 

Ημέρα κερδών και η Πέμπτη για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου, η οποία δείχνει σημάδια ανάκαμψης μετά τα ιστορικά χαμηλά που σημείωσε το προηγούμενο διάστημα λόγω της επιδημίας του κοροναϊού.

«Η Ελλάδα δεν υπάρχει χωρίς ναυτιλία. Πολύ σύντομα θα υπάρξουν καλά νέα για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία». Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης στην ομιλία του στο 11ο ετήσιο Capital Link Greek Shipping Forum.

Χαμηλότερα του αναμενομένου ήταν τα έσοδα του δανέζικου ναυτιλιακού κολοσσού Moeller-Maersk AS το τέταρτο τρίμηνο του 2019, ενώ παράλληλα η εταιρεία προειδοποίησε ότι αναμένει αδύναμη εκκίνηση το 2020 εν μέσω της επιδημίας του κοροναϊού.

Τις προοπτικές ανάπτυξης του λιμανιού της Ελευσίνας και της ευρύτερης περιοχής συζήτησαν ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΕ, Απόστολος Καμαρινάκης και ο πρόεδρος του Ελληνικού Επιμελητηριακού Επιχειρηματικού Συνδέσμου Μεταφορών (Ε.Ε.ΣΥ.Μ), Μιχάλης Αδαμαντιάδης.

Μικρή ανάκαμψη σημείωσε η ναυλαγορά ξηρού φορτίου, παρότι η παγκόσμια ναυτιλιακή δραστηριότητα παραμένει υποτονική, λόγω της επιδημίας του κοροναϊού.

Με παρέμβασή της σε διεθνές επίπεδο προς ναυτιλιακούς παράγοντες αλλά και εθνικές αρχές μεγάλων ναυτιλιακών δυνάμεων. η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών επιχειρεί να δώσει λύση σε ένα καυτό πρόβλημα που έχει προκύψει για την παγκόσμια ναυτιλία λόγω της επιδημίας του κοροναϊού. Πιο συγκεκριμένα με αίσθημα ευθύνης  η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, εκπροσωπώντας την μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη του κόσμου, με επιστολές της προς τον Έλληνα Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και τους Υπουργούς Ναυτιλίας της Μάλτας, του Παναμά, της Λιβερίας, των Bahamas και των Marshall Islands θέτει επί τάπητος το ζήτημα του «σφραγίσματος» των κινεζικών ναυπηγείων, που έχει προξενήσει σημαντικά προβλήματα στην παγκόσμια βιομηχανία.

σελίδα 1 από 472
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman