• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Η επέκταση του επιβατικού λιμένα Πειραιά προς τα νότια ώστε να δημιουργηθούν δύο θέσεις για πρόσδεση κρουαζιεροπλοίων «νέας γενιάς», μήκους μεγαλύτερου των 280 μέτρων και δυναμικότητας 2.500 επιβατών, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργου Πατούλη, με εκπροσώπους της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ).

Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Divani Caravel, στην Αθήνα το καθιερωμένο ετήσιο συνέδριο Slide2Open Shipping Finance 2020.

Στην κορυφή παρέμεινε το λιμάνι της Σαγκάης για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων το 2019, αποτελώντας το πλέον πολυσύχναστο λιμάνι για δέκατη χρονιά.

Στα προς ιδιωτικοποίηση περιφερειακά λιμάνια, την εγχώρια ακτοπλοΐα, τις μεταναστευτικές ροές και τη Διάσκεψη του Βερολίνου αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.

Ενισχυμένη κατά 5,2% συγκριτικά με το 2018 εμφανίζεται η αξία των πλοίων και των γιοτ που ναυπηγήθηκαν στην Τουρκία και παραδόθηκαν σε ξένες χώρες το 2019, η οποία διαμορφώθηκε σε  $1,04 δισ. σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Τούρκων Εξαγωγέων.

Επιστολή - απάντηση στο αίτημα του δημάρχου Ανάφης κ. Ιάκωβου Ρούσσου για δρομολόγηση συγκεκριμένου πλοίου προς το νησί, απέστειλε η εταιρία Seajets, η οποία έχει αναλάβει την εν λόγω ακτοπλοϊκή σύνδεση. Η εταιρία καταλογίζει στον δήμαρχο ότι δημιουργεί ψεύτικο κλίμα, προφανώς, όπως αναφέρει, για εξυπηρέτηση συµφερόντων.

 

Έκτακτη ανακοίνωση εξέδωσε λίγο το υπουργείο Ναυτιλίας, σχετικά με την αποδοχή της ομόφωνης θετικής γνωμοδότησης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), αιτημάτων δυο ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Οι μαρίνες της D-Marin, του τουρκικού ομίλου Dogus, που ελέγχει ο Τούρκος μεγιστάνας Φερίτ Σαχένκ, στην Ελλάδα, στην Κροατία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα πέρασαν στην CVC Capital partners μέσω του CVC Capital.

Παρά το γεγονός ότι τα περιστατικά πειρατείας σε πλοία στο σύνολό τους μειώθηκαν το 2019, οι απαγωγές μελών πληρωμάτων στον Κόλπο της Γουινέας έλαβαν ανησυχητικές διαστάσεις το περασμένο έτος, σύμφωνα με το International Chamber of Commerce’s International Maritime Bureau (IMB).

Την ικανοποίησή του εξέφρασε το λιμάνι του Ρότερνταμ για την Πράσινη Συμφωνία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, εστιάζοντας στις «επενδυτικές δεσμεύσεις» για τη βελτίωση της σιδηροδρομικής και της ποτάμιας διακίνησης φορτίων.

Παραβιάσεις στην εφαρμογή του sulphur cap, που ισχύει από 1η Ιανουαρίου, διαπιστώθηκαν από πλοία στα κινεζικά ύδατα, τα οποία εντοπίστηκαν να χρησιμοποιούν μη συμμορφούμενα καύσιμα.

Η απαγόρευση της χρήσης Heavy Fuel Oil (HFO) στις Αρκτικές ρότες αναμένεται να εισαχθεί προς συζήτηση στα αρμόδια όργανα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO).

Στα 130 ευρώ το άτομο -με επιστροφή και χωρίς όχημα- θα κοστίζει το εισιτήριο για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Λεμεσού–Πειραιά, όπως ανακοίνωσε η κυπριακή κυβέρνηση.

σελίδα 1 από 465
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman