ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η DNV GL βράβευσε το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan με AiP

13:10 - 19 Σεπ 2018 | Ναυτιλία
Η DNV GL βράβευσε το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan με AiP
Ο κορυφαίος νηογνώμονας DNV GL βράβευσε το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan με πιστοποιητικό έγκρισης (Approval in Principle AiP) για τον σχεδιασμό ενός πολύ μεγάλου μεταφορέα αιθανίου 93.000 κυβικών μέτρων (cbm). Ο Johan Petter Tutturen, Διευθυντής Επιχειρήσεων Αερίου, DNV GL - Maritime, παρουσίασε το πιστοποιητικό AiP στον Hu Keyi, Chief Engineer της Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd, στην εμπορική έκθεση Gastech στη Βαρκελώνη.

Ο ευέλικτος, αποδοτικός και φιλικός προς το περιβάλλον σχεδιασμός αναπτύχθηκε από την Jiangnan Shipyard σε συνεργασία με την GTT, την DNV GL και τους σημαντικότερους κατασκευαστές εξοπλισμού. "Η Jiangnan και η DNV GL συνεργάστηκαν επιτυχώς στην κοινή ανάπτυξη και ταξινόμηση των διαφόρων τύπων πλοίων, ιδιαίτερα στους κορυφαίους μεταφορείς φυσικού αερίου τύπου μας", δήλωσε ο Hu Keyi. "Έχουμε ολοκληρώσει τις πρώτες δεξαμενές μοντέλου Mark III / Mark III της Κίνας και εισήγαμε στην αγορά μεταφορέων υγροποιημένου αερίου τύπου μεμβράνης. Με αυτό το τελευταίο AiP, έχουμε θέσει ένα στέρεο υπόβαθρο για την εισαγωγή αυτού του τύπου πλοίου στην αγορά και θα εμπλουτίσουμε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας σε αερομεταφορείς και τύπους πλοίων με φυσικό αέριο που θα ωφελήσουν τους πελάτες μας και ταυτόχρονα θα μειώσουν τις εκπομπές . Τόσο η Jiangnan όσο και η DNV GL θα κερδίσουν από τη βαθύτερη και ευρύτερη συνεργασία που αντιπροσωπεύει αυτό το AiP. "

Gastech 93K cbm VLEC Panda rendering

"Είμαι πολύ ευτυχής που μπορώ να παρουσιάσω αυτό το πιστοποιητικό στην Ναυπηγική Jiangnan, συνεχίζοντας μια πολύ παραγωγική και μακροχρόνια σχέση", δήλωσε ο Johan Petter Tutturen. "Καθώς το τμήμα αερίου εξακολουθεί να κερδίζει σημασία στη ναυτιλία, νέα σχέδια που προσφέρουν μεγαλύτερη απόδοση και συμμόρφωση είναι σημαντικά στην προώθηση του τμήματος. Είμαστε πολύ περήφανοι που υποστηρίζουμε την ναυπηγική εταιρία Jiangnan στην υλοποίηση αυτής της νέας ιδέας. "

Gastech 93K cbm VLEC Panda web

 Το σκάφος θα χρησιμοποιεί το ενισχυμένο με GTT σύστημα συγκράτησης φορτίου Mark III με θερμοκρασία σχεδιασμού μείον 104 βαθμούς Κελσίου. Τέσσερα τυποποιημένα φορτία φορτίου είναι ικανά να μεταφέρουν αιθάνιο, αιθυλένιο και υγραέριο (LPG), συνολικής χωρητικότητας 93.000 κυβικών μέτρων. Σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου επιτεύχθηκε μετά από αρκετούς κύκλους βελτιστοποίησης της γάστρας. Το προτεινόμενο βασικό σύστημα πρόωσης διπλού καυσίμου αιθανόλης / μαζούτ με επιλεκτική καταλυτική μείωση (SCR) πληροί τις απαιτήσεις του IMO NOx Tier III. Άλλα καινοτόμα χαρακτηριστικά είναι η δεξαμενή καταστρώματος, η γεννήτρια άξονα και η έννοια "έτοιμο για LNG". Επιπλέον, έχει εφαρμοστεί ένα σύστημα επεξεργασίας νερού έρματος με πιστοποίηση USCG για την τήρηση των επερχόμενων κανονισμών.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.