ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αύξηση κύκλου εργασιών - Ενίσχυση των κερδών προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) κατά 159,6% στο Α' τρίμηνο 2007 σε σύγκριση με το Α' τρίμηνο 2006

20:39 - 24 Μαϊ 2007 | Ναυτιλία

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει ότι το Α? Τρίμηνο του 2007 ο Όμιλος επέτυχε να βελτιώσει σημαντικά τα αποτελέσματα χρήσης της περιόδου. Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε Ευρώ 28,45 εκατ. έναντι Ευρώ 21,18 εκατ. το Α? Τρίμηνο του 2006 παρουσιάζοντας αύξηση 34,3%. Τα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν στα Ευρώ 3,79 εκατ. από Ευρώ 1,46 εκατ. (αύξηση 159,6%) ενώ οι Ζημίες μετά από φόρους και Δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε Ευρώ 1,85 εκατ. σημαντικά μειωμένες από τις ζημίες ύψους Ευρώ 2,05 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα κυριότερα στοιχεία των αποτελεσμάτων του Ομίλου κατά το Α? Τρίμηνο του 2007 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006 ήταν:
Στην αύξηση του κύκλου εργασιών συνέβαλε η σημαντική βελτίωση των πληροτήτων στις γραμμές των Κυκλάδων όπου το μεταφορικό έργο αυξήθηκε τόσο στους επιβάτες και τα Ι.Χ. οχήματα όσο ιδιαιτέρως στα φορτηγά αυτοκίνητα. Η ποσοστιαία αύξηση του μεταφορικού έργου υπερέβη την ποσοστιαία αύξηση των δρομολογίων που εκτελέστηκαν. Επίσης στην αύξηση του κύκλου εργασιών στις γραμμές της Ακτοπλοΐας συνέβαλε η δρομολόγηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου Διαγόρας, που αποκτήθηκε τον Ιούλιο του 2006, καθ? όλη τη διάρκεια του τριμήνου στη γραμμή των Δωδεκανήσων, καθώς και η μεσοσταθμική αύξηση του εσόδου ανά μεταφερόμενο επιβάτη και όχημα που επιτεύχθηκε μετά την μερική απελευθέρωση του κρατικού ναυλολογίου τον Μάιο του 2006 και την εφαρμογή από τον Όμιλο μας μιας ελεύθερης εμπορικής πολιτικής προσαρμοσμένης στους κανόνες της προσφοράς και της ζήτησης.
Τέλος στην αύξηση του κύκλου εργασιών συνέβαλε και η βελτίωση των πληροτήτων στις γραμμές Ελλάδας - Ιταλίας όπου εκτελώντας 39% λιγότερα δρομολόγια, μετά τη μεταδρομολόγηση του πλοίου Blue Star 1 στη γραμμή της Βορείου Θαλάσσης, ο Όμιλος βελτίωσε σημαντικά το μεταφορικό του έργο και τα έσοδα ανά δρομολόγιο συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Η λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου (ΕΒΙΤDA) υπερδιπλασιάστηκε κυρίως λόγω της σημαντικής αύξησης των εσόδων, της πτώσης της τιμής των καυσίμων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο καθώς και της δρομολόγησης των πλοίων σε γραμμές όπου επιτυγχάνεται πλήρης εκμετάλλευσή τους καθ? όλη τη διάρκεια του έτους.
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι στο Α? Τρίμηνο του 2007 οι ζημιές μετά από φόρους και Δικαιώματα Μειοψηφίας περιορίστηκαν παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει κατά τη φετινή χρήση έκτακτο κέρδος από πώληση πλοίων που κατά το Α? Τρίμηνο του 2006 ανήλθε σε Ευρώ 1 εκατ. περίπου. Αυτό αποδεικνύει την σημαντικά βελτιωμένη πορεία του Ομίλου κατά την τρέχουσα χρήση.
Σε ότι αφορά τα στοιχεία του Ισολογισμού και των Ταμιακών Ροών πρέπει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος βελτίωσε τα ταμιακά διαθέσιμα του σε σχέση με το τέλος της χρήσης 2006 παρά το γεγονός ότι το Α? Τρίμηνο κάθε έτους είναι η εποχή με την μικρότερη κίνηση και τα χαμηλότερα έσοδα, καθότι χειμερινή περίοδος για τον τουρισμό. Σε αυτό συντέλεσε η σωστή διαχείριση των στοιχείων του ενεργητικού και ιδίως των απαιτήσεων και των υποχρεώσεων.
Οι σημαντικότερες εξελίξεις στον Όμιλο μας κατά τη διάρκεια του Α? τριμήνου του 2007 ήταν:
Τον Ιανουάριο του 2007 το πλοίο Blue Star 1 μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Ελλάδας - Ιταλίας στη γραμμή Σκωτίας - Βελγίου στη Βόρεια Θάλασσα. Η Διοίκηση της εταιρίας εκτίμησε βάσει στοιχείων για την απόδοση της γραμμής αυτής, ότι η μεταδρομολόγηση του πλοίου στη Βόρεια Θάλασσα θα συμβάλει στην περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου. Το Blue Star 1 ταξιδεύει με ιδιαίτερη επιτυχία στη γραμμή αυτή από τις 29 Ιανουαρίου 2007.
Τον Μάρτιο του 2007 ο Όμιλος μας βραβεύτηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως η Καλύτερη Ναυτιλιακή Εταιρία για ταξίδια στην Ελλάδα από τους αναγνώστες του περιοδικού Voyager. Αναλυτικά ο Όμιλος μας βραβεύτηκε από το αναγνωστικό κοινό του περιοδικού στις ακόλουθες κατηγορίες: Αίσθημα ασφάλειας, καθαριότητα, service, καμπίνες.
Το συνολικό μεταφορικό έργο του Ομίλου γι

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.