ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΟΛΠ: «Μπλόκο» για τα δύο έργα του νέου master plan

19:44 - 09 Οκτ 2019 | Ναυτιλία
Δεν θα υλοποιηθούν τελικά τα δύο έργα που είχε συμπεριλάβει στο νέο master plan στις αρχές Αυγούστου ο ΟΛΠ όπως αποφασίστηκε στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού Ανάπτυξης Λιμένων.

Τα δύο έργα αφορούν στην επέκταση του car terminal στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας, ο οποίος παραμένει ως έχει για χρήση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας και της ακτοπλοϊας και στην πρόταση για επέκταση του container terminal με τη δημιουργία τέταρτης προβλήτας, η οποία κρίθηκε ως μη ώριμη από τα μέλη της ΕΣΑΛ για την υλοποίησή της.

Οι δήμαρχοι της περιοχής σε τοποθετήσεις τους κατά τη συνεδρίασης της ΕΣΑΛ, εξέφρασαν τις αντιρρήσεις του στο προτεινόμενο master plan.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Λαγουδάκης τόνισε ότι «η κυβέρνηση και η ΕΣΑΛ όφειλε να έχει απορρίψει επί της αρχής το προτεινόμενο σχέδιο, που στην ουσία καταργεί το 50% της χερσαίας ναυπηγοεπισκευαστικής βάσης. Ο δήμος Περάματος δεν θα συμμετέχει σε καμία παρανομία, αποχωρούμε και δηλώνουμε ότι θα κινηθούμε δικαστικά. Η Cosco όλα αυτά τα χρόνια απαξιώνει εντελώς τις πόλεις και μας έχει γυρίσει την πλάτη. Γιατί δεν ανέβηκαν τα πρακτικά της ΕΣΑΛ στη 'Διαύγεια', όπως γινόταν στις προηγούμενες συνεδριάσεις; Εμείς από που θα ενημερωθούμε;».

«Αντιμετωπιζόμαστε με ένα τρόπο που θέλω να πιστεύω ότι δεν σας χαρακτηρίζει πολιτικά. Για εσάς είναι σαν να μην υπάρχουμε» δήλωσε από την πλευρά του ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Χρήστος Βρεττάκος και πρόσθεσε ότι «θέλετε δεν θέλετε αυτό θα το ανατρέψουμε». «Ας καταλάβετε ότι απέναντί σας δεν πρέπει να έχετε τις τοπικές κοινωνίες. Με καλέσατε σήμερα εδώ να κάνω τι; Διαβούλευση. Τη διαβούλευση την κάνει η εταιρεία και όχι η ΕΣΑΛ. Το σχέδιο αυτό έχει ένα και μοναδικό κριτήριο: το πως η εταιρεία θα αυξήσει τα κέρδη της. Δεν υπάρχουν γι' αυτή οι τοπικές κοινωνίες και οι ανάγκες τους. Εσείς καλείστε σήμερα να πάρετε μία πολιτική απόφαση. Πώς μπορείτε να έχετε εμπιστοσύνη σε μία εταιρεία κολοσσό, η οποία μεταξύ Ιουνίου και Ιουλίου αλλάζει το Master Plan; Δεν μπορείτε κύριοι να πάρετε καμία απόφαση για το μέλλον τριών πόλεων. Γι' αυτό αποχωρούμε» υπογράμμισε, ακόμα, ο δήμαρχος Κερατσινίου.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας ΣΕΝΑΒΙ, Βασίλης Κανακάκης, είπε ότι «όλα αυτά που λέτε σήμερα εδώ, τα απαγορεύει η σύμβαση παραχώρησης. H επιμονή σας είναι οπωσδήποτε να μας καταστρέψετε. Τι θα κάνουν οι επιχειρηματίες και οι εργαζόμενοι στη ζώνη που θα πάνε; Για όλους αυτούς τους λόγους δεν κάνατε διαβούλευση. Αν νομίζετε ότι το cd που μας δώσατε πρόκειται για διαβούλευση, γελιέστε».

Ο πρόεδρος της δημοτικής παράταξης «Πειραιάς για Όλους», Νίκος Μπελαβίλας, ενημέρωσε τα μέλη της ΕΣΑΛ για τα καινούργια στοιχεία, που σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν στο νέο σχέδιο του Master Plan και αφορούν το duty free. Tόνισε ότι «τα μέλη της ΕΣΑΛ εγκρίνουν μελέτες με σχισμένες σελίδες» και ζήτησε την ακύρωση του έργου στον νότια προβλήτα.

Έξω από το υπουργείο την ώρα που συνεδρίαζε η ΕΣΑΛ, δεκάδες εργαζόμενοι και επιχειρηματίες της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

Τελευταία τροποποίηση στις 19:38 - 09 Οκτ 2019
Copyright © 1999-2019 Premium S.A. All rights reserved.