Όπως αποκαλύφθηκε, το πλοίο χωρητικότητας 86,700 cbm θα είναι εξοπλισμένο με δύο ξεχωριστές δεξαμενές φορτίου για τη μεταφορά LPG και LAG ταυτόχρονα. Το μήκος του θα είναι 230 μέτρα και το βάθος 21,90 μέτρα.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η μεγαλύτερη χωρητικότητα των δεξαμενών φορτίου σε σύγκριση με τους συμβατικούς μεταφορείς, η οποία επιτεύχθηκε χωρίς να αλλάξει σημαντικά το μήκος, το πλάτος ή άλλες κύριες προδιαγραφές του πλοίου.
Η Kawasaki Heavy σχεδιάζει να ολοκληρώσει την κατασκευή του πλοίου στο ναυπηγείο της Ιαπωνίας Sakaide Works το 2023.
Το νέο συμβόλαιο ακολουθεί την παραγγελία της Eneos για ακόμα ένα πλοίο μεταφοράς φυσικού αερίου χωρητικότητας 86.700 cbm πριν από ένα μήνα.