ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

NEL: Το κόστος αποκατάστασης του "Θεόφιλος" καλύπτεται ασφαλιστικά

19:12 - 24 Ιουλ 2008 | Ναυτιλία
Δεν αναμένεται βραχυπρόθεσμα να επηρεάσουν ουσιωδώς την οικονομική κατάσταση του Ομίλου οι ζημιές που υπέστη το Ε/Γ - Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ την 28/6/2008, αφού το κόστος αποκατάστασης των ζημιών καλύπτεται ασφαλιστικά, σύμφωνα με ανακοίνωση της διοίκησης της NEL Lines.

Ο εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης των ζημιών ανέρχεται σε 3 μήνες περίπου και το εν λόγω πλοίο αναμένεται να επανέλθει στη δραστηριότητά του εντός του πρώτου 15νθήμερου του μηνός Οκτωβρίου. Το κόστος αποκατάστασης των ζημιών δεν έχει μέχρι στιγμής εκτιμηθεί με ακρίβεια και κατά συνέπεια η εταιρεία μας δεν μπορεί να ανακοινώσει μεγέθη που ενδέχεται να μεταβληθούν σημαντικά.

Τα διαφυγόντα κέρδη σε επίπεδο ΕΒΙDTΑ εξαιτίας του ατυχήματος εκτιμώνται σε 1 εκατ. ευρώ περίπου και κατ' αυτό το ποσό αναμένεται να επηρεαστούν αρνητικά τα αποτελέσματα του Ομίλου.

Η ζημία που είχε παρουσιασθεί στην αριστερή προωστήρια μηχανή του Φ/Γ - Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αποκαταστάθηκε και επιθεωρήθηκε επιτυχώς και το πλοίο έχει ήδη από 16/07/2008 επιστρέψει στα δρομολόγιά του. Λόγω της μικρής εκτάσεως της ζημιάς και του κόστους αποκατάστασής της, το γεγονός αυτό δεν αναμένεται να έχει ουσιώδη επίδραση στα αποτελέσματα του Ομίλου.

Τέλος και σχετικά με την απαίτηση από την πώληση του ΤΧΠ Ε/Γ - Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, η NEL Lines γνωστοποιεί στο επενδυτικό κοινό ότι, παρά την πίστωση χρόνου που δόθηκε στους αγοραστές του πλοίου, αυτοί δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους με αποτέλεσμα η εταιρεία μας να αναγκασθεί να αποστείλει ειδοποίηση υπερημερίας. Μετά το συμβάν με το Ε/Γ - Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ οι αγοραστές δήλωσαν ότι δεν προτίθενται να καταβάλλουν το υπόλοιπο τίμημα οπότε η NEL Lines αποφάσισε να αναλάβει αναγκαστικά την εμπορική διαχείριση του πλοίου το οποίο θα δραστηριοποιηθεί σε γραμμές του εξωτερικού και η NEL Lines θα παρακρατά τα έσοδα από την δραστηριότητά του έναντι της απαιτήσεώς της.

Σε συνεργασία με εξειδικευμένους νομικούς τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, η εταιρεία, εξετάζει και άλλες πιθανές λύσεις οι οποίες περιλαμβάνουν την κατάσχεση του πλοίου ή / και την απόκτηση από την NEL Lines πλήρους ελέγχου της πλοιοκτήτριας εταιρείας και κατ' επέκταση του πλοίου.

Eκτιμούμε ότι θα απαιτηθεί διάστημα τουλάχιστον ενός μηνός μέχρι να εκτιμηθούν οι πρακτικές συνέπειες και επιπτώσεις των πιθανών λύσεων.

Δεδομένου ότι η εύλογη αξία του πλοίου (67,5 εκατ. ευρώ) υπερβαίνει κατά πολύ την απαίτηση της NEL Lines (25 εκατ. ευρώ) η Διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι οι αρνητικές επιπτώσεις της υπερημερίας των αγοραστών θα εκμηδενιστούν.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.