ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Nestle: Φθηνότερος ο καφές στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό

17:44 - 18 Οκτ 2010 | Οικονομία
Φθηνότερες σε σχέση με το εξωτερικό είναι οι τιμές της Nestle Ελλάς σε βασικά προϊόντα καφέ στην Ελλάδα. Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Laurent Dereux, στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, η τιμή του στιγμιαίου καφέ της Nestle (Nescafe Clasic) στην Ελλάδα είναι χαμηλότερη σήμερα σε σχέση με δύο χρόνια πριν. Ωστόσο ο κ. Dereux αναφέρθηκε στο γεγονός ότι οι τιμές των πρώτων υλών αυξάνονται διεθνώς και εξέφρασε τον προβληματισμό του για το κατά πόσον η εταιρία μπορεί να συγκρατεί τις τιμές των προϊόντων της.
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων σχετικά με τις δηλώσεις του κ. Μ. Χρυσοχοΐδη σχετικά με τη μείωση τιμών έως το τέλος του έτους και το γεγονός ότι πολυεθνικές πωλούν ακριβότερα τα προϊόντα τους στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό, ο κ. Dereux επεσήμανε ότι δεν υπάρχει καμία σκέψη από την πλευρά της εταιρίας για μείωση των τιμών. Επίσης ανέφερε ότι το 2010 η εταιρία δεν προχώρησε σε αύξηση τιμών ενώ διευκρίνισε ότι διατηρεί τις ίδιες τιμές από τις αρχές του 2009. Οσον αφορά στις ακριβότερες τιμές πώλησης προϊόντων πολυεθνικών στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες, ο κ. Dereux ανέφερε ότι το υψηλό λειτουργικό κόστος, η αύξηση του ΦΠΑ και το υψηλό κόστος μεταφοράς στέκονται στην Ελλάδα εμπόδιο στη μείωση των τιμών.
Ο κ. Dereux αναφέρθηκε και στο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα. Οπως ανέφερε το οικονομικό περιβάλλον δεν είναι τόσο ευνοϊκό. Η οικονομική κρίση και τα μέτρα λιτότητας ωθούν τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί στις αγορές τους. Η Nestle Ελλάς το καλοκαίρι που πέρασε προχώρησε σε προωθητικές ενέργειες προσφέροντας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα τα προϊόντα της με έκπτωση 25% στην τελική τιμή, δίνοντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αποκτήσει τα προϊόντα της εταιρίας στην καλύτερη τιμή.
Παράλληλα η εταιρία εκτιμώντας ότι ο καταναλωτής στρέφεται όλο και περισσότερο στην κατανάλωση καφέ στο σπίτι, επένδυσε, σε συνεργασία με την Krups, στην ανάπτυξη μιας νέα αγοράς στην κατηγορία του καφέ με την καινοτόμο μηχανή πολλαπλών ροφημάτων, τη NESCAFE Dolce Gusto.
Οπως ανέφερε ο κ. Μάριος Δημητριάδης, Business Executive Manager Coffees & Beverages, Nestle Ελλάς, πρόκειται για μία πατενταρισμένη τεχνολογία που αναπτύχθηκε από το τμήμα Research & Development της Nestle στην Ελβετία, υπό την καθοδήγηση του κ. Ζήνωνα Μανδραλή, ενός εφευρετικού έλληνα επιστήμονα. Ο κ. Δημητριάδης εξέφρασε τη βεβαιότητά του για την επιτυχία της μηχανής και στην ελληνική αγορά.
Οι μηχανές διατίθενται σε ένα μεγάλο εύρος καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών, σε αλυσίδες σούπερ-μάρκετ καθώς και στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.dolce-gusto.gr
Η Nestle Ελλάς στην Ελλάδα έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές εταιρίες τροφίμων και ποτών. Απασχολεί συνολικά 1060 εργαζόμενους και διαθέτει τέσσερα εργοστάσια. Στην Ελλάδα η μητρική εταιρία έχει επενδύσει συνολικά 10 εκατ. ευρώ.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.