ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Χωρίς πόρους διαφήμισης ξεκινάει η νέα καμπάνια για του ΕΟΤ για τον ελληνικό τουρισμό

01:25 - 02 Νοε 2012 | Οικονομία
Με στόχο να σκαρφαλώσει η χώρα 15 θέσεις στην κλίμακα των τουριστικών προορισμών, αλλά και να αποκαταστήσει την εικόνα της παρουσίασε η πολιτική ηγεσία του υπ. Τουρισμού την Επικοινωνιακή Στρατηγική για το επόμενο έτος.

Χωρίς συγκεκριμένους πόρους ακόμα, αφού είναι άγνωστα τα ποσά που θα διατεθούν από τον προϋπολογισμό, φιλοδοξεί να «ακουμπήσει» τις νέες αγορές π.χ. Ρωσία, αλλά και να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στις παραδοσιακές π.χ. Γερμανία. Κεντρικό σημείο της καμπάνιας, που σχεδίασε ο ΕΟΤ, θα είναι η σταθερή αναφορά στη μοναδικότητα του ονόματος «Ελλάδα», η έμφαση στον τουρισμό εμπειρίας, αλλά και η ανάδειξη των εναλλακτικών προορισμών που έχει η χώρα. Σημειώνεται ότι εδώ και χρόνια, από τη θητεία της Φ. Πετραλιά, έπειτα από ακριβοπληρωμένη μελέτη, στόχος του υπουργείου είναι να αναδειχθεί μια αντίστοιχη στρατηγική που βασίζεται  στο ότι η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από θάλασσα και ήλιος και αποτελεί ένα όνομα που συμπυκνώνει παγκόσμιες αξίες και σύμβολα, αλλά και εμπειρίες διαφορετικές για τον καθένα ... 

 

«Οι κρίσεις έρχονται και φεύγουν ... Η Ελλάδα όμως είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα» τόνισε χαρακτηριστικά η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, στην ομιλία της. «Στόχος μας είναι», τόνισε η υπουργός «η αποκατάσταση της φήμης της χώρας, που αποτελεί τη μόνη επιλογή  για να μπει και πάλι η  χώρα μας σε τροχιά ανάπτυξης και  ευημερίας».
 
Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Νίκος Καραχάλιος, αναπτύσσοντας με λεπτομέρειες  τις πτυχές του σχεδίου  και παρουσιάζοντας  συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τόνισε πως «δεν έχουμε καιρό για χάσιμο» ενώ διαβεβαίωσε ότι « έχουμε συγκεκριμένο σχέδιο για να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας. Η πατρίδα μας μπορεί και πάλι να πρωταγωνιστήσει. Να γίνει και πάλι το ισχυρό, διαχρονικό κλασσικό brand που πάντα ήταν».  
Επίσης, υπενθύμισε ότι, η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει μεταξύ των 20 κορυφαίων τουριστικών  προορισμών στον κόσμο και οτι πριν από μόλις 5 χρόνια ήταν πέμπτη στη λίστα κατάταξης. Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, το 2013 θα είναι χρονιά σταθεροποίησης με έμφαση στην ανάπτυξη υποδομών ,φυσικών και θεσμικών. «Το σχέδιο είναι απλό και αυτονόητο. Δεν  είναι όμως εύκολο, γιατί χρειάζεται συνέργειες» όπως είπε ο κ. Καραχάλιος  τονίζοντας ότι : «μας περιμένει σκληρή και συναρπαστική δουλειά για να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα».
Τελευταία τροποποίηση στις 02:52 - 02 Νοε 2012
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.