ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Κρίσιμο τέστ για τον ελληνικό τουρισμό στο Λονδίνο και στην έκθεση World Travel Market

01:31 - 05 Νοε 2012 | Οικονομία
Στο Λονδίνο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα η νέα επικοινωνιακή στρατηγική της χώρας, καθώς εκεί ξεκινά για 33η χρονιά η μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στον κόσμο.

Η World Travel Market φέρνει κοντά 48.000 στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας, εκπροσώπους κυβερνήσεων και οργανισμών αποτελώντας αφετηρία για την υλοποίηση της τουριστικής στρατηγικής κάθε χώρας.

Σημειώνεται ότι το 2011 στο πλαίσιο της έκθεσης έγιναν συμφωνίας αξίας 1,65 δισεκατομμυρίου στερλινών, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία της. Με 157 νέες συμμετοχές, φέτος, καταγράφει την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας σε περιοχές της Ασίας, όπως η Ινδία, το Βιετνάμ, την Ινδονησία, το Ουζμπεκιστάν αλλά και, βέβαια, την Κίνα, από όπου υπάρχει σημαντική αύξηση συμμετοχών.

Με κεντρικό στόχο, λοιπόν, την ανάδειξη της νέας καμπάνιας της χώρας, με τίτλο «Ελλάδα, επιστροφή στις κλασικές αξίες» αλλά με πενιχρά μέσα για την προβολή μετέβη στο Λονδίνο η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, με μόνη συνοδεία τον γ.γ του ΕΟΤ κ. Νίκο Καραχάλιο.

Κατά την διάρκεια της παραμονής της θα πραγματοποιήσει τα εγκαίνια του ελληνικού περιπτέρου  στην έκθεση. Επίσης θα έχει συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων τουριστικών οργανισμών, μέλη της ελληνικής παροικίας, αλλά και με εκπροσώπους διεθνών μέσων ενημέρωσης (CNN, CNBC, Bloomberg, Euronews, Breaking news, Independent). Θα παραχωρήσει σειρά συνεντεύξεων, με στόχο την αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα.

Τελευταία τροποποίηση στις 01:48 - 05 Νοε 2012
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.