ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι Μαρίνες ... είναι περιζήτητες - 17 με προσόντα ζητούν αγοραστή

01:09 - 14 Δεκ 2012 | Οικονομία
Οι Μαρίνες ... είναι περιζήτητες - 17 με προσόντα ζητούν αγοραστή
Η συνεργασία του τουρκικού επιχειρηματκού κολοσσού DOGUS με την Lamda Development άνοιξε το δρόμο για το μεγάλο παιχνίδι επενδύσεων στις ελληνικές μαρίνες.

 

Το ενδιαφέρον ισχυρών ομίλων είναι δεδομένο, καθώς η χώρα, σύμφωνα με παράγοντες του χώρου, είναι ο πιο hot προορισμός για cruise, mega yachts αλλά και ιστιοπλοϊκά σκάφη. Ήδη, στο ΤΑΙΠΕΔ έχουν περάσει έπειτα από μελέτη τα δικαιώματα εκμετάλλευσης για  17 μαρίνες, με σχετικά καλές υποδομές, που μπορούν άμεσα να φιλοξενήσουν επισκέπτες.  Είναι οι πιο μεγάλες, Ρόδος, Κως, Μυτιλήνη, Νησιά Ιονίου, Αγ. Νικόλαος Κρήτη, Μύκονος κτλ., όπου οι απαιτούμενες εργασίες βελτίωσης είναι σχετικά περιορισμένες και άρα διασφαλίζεται άμεση κι επικερδής δραστριότητα για τον αγοραστή.

 

"Η δυνατότητα της χώρας είναι μεγάλη στον τομέα. Πρέπει το συντομότερο να διασαφηνιστεί η λιμενική πολιτική, οι τρόποι παραχώρησης, η αρμοδιότητα της ρυθμιστικής αρχής και να δούμε ποιος από τους επενδυτές είναι έτοιμος πργματικά να βάλει χρήματα και τεχνογνωσία. Η χώρα είναι η πλεόν περιζήτητη για το yachting, που σε αντίθεση με την κρουαζιέρα ή άλλες μορφές τουρισμού δεν έχει όριο δαπανών per capita για κάθε επισκέπτη. Όποιος έρχεται με το κότερό του δεν κοιτά τιμές, μόνο εξυπηρέτηση επθυμεί", σημειώνει ο Γιάννης Γελασάκης, ιδιοκτήτης του STC Gelasakis Travel shipping Centre και ναυτικός πράκτορας της Α1 Yachts στην Κρήτη, καταγράφοντας τη δυναμική που μπορεί να προσδώσει η βελτίωση των υποδομών στις μαρίνες της χώρας.

 

gouvia marina

 

 

 

Σημειώνεται ότι υπάρχει σε εξέλιξη μελέτη από το ΤΑΙΠΕΔ για άλλα 115 σημεία λιμένων τουριστικού ενδιαφέροντος, εκ των οποίων τα 50 έχουν κάποιες στοιχειώδεις υποδομές, π.χ. Σούδα. Ανάμεσά τους βρίσκονται οι πολύ καλές και με αυξημένη δυνατότητα φιλοξενίας, επισκευών κτλ  μαρίνες του Άλιμου, (η οποία έχει ωστόσο προβλήματα με  καταπατήσεις), η Αρετσού στη Θεσσαλονίκη κι άλλες.


Ωστόσο για τις περισσότερες από αυτές εκκρεμούν προσφυγές στο ΣτΕ, καθώς η ιδιοκτησία τους ήταν σε Λιμενικά Ταμεία, τα οποία με τη στήριξη τοπικών κοινωνιών έχουν αντιδράσει έντονα στα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ., το οποίο έχοντας την νομική κάλυψη ειδικών ρυθμίσεων έχει τη δυνατότητα να εκπονεί μελέτες όπου δει, κι αντίστοιχα να αναζητεί επενδυτές...

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.