ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Συστάσεις προς τους πελάτες της ηλεκτρονικής τραπεζικής

18:04 - 29 Οκτ 2013 | Οικονομία
Συστάσεις προς τους πελάτες της ηλεκτρονικής τραπεζικής
Επειδή οι καιροί είναι «πονηροί», και πελάτες τραπεζών εξακολουθούν να δέχονται παραπλανητικά μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Ελληνική Ένωση Τραπεζών (ΕΕΤ) εφιστά την προσοχή των πολιτών, παράλληλα με τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουν η ίδια και οι τράπεζες- μέλη της.

Ειδικότερα, στους πελάτες συστήνουν:

 

  • Να μην αποκαλύπτουν ποτέ και σε κανέναν τους προσωπικούς τους κωδικούς. Σε περίπτωση που υποπτεύονται διαρροή του κωδικού πρόσβασής, πρέπει να επικοινωνούν άμεσα με την Τράπεζά τους.
  • Να αγνοούν «ύποπτα» e-mail με τα οποία ζητούνται προσωπικά στοιχεία (αριθμός λογαριασμού, μυστικοί προσωπικοί κωδικοί, ονοματεπώνυμο κ.α.) ή περιέχουν συνδέσμους (links) σε «άγνωστες» ιστοσελίδες. Σημειώνοντ ότι οι Τράπεζες δεν πρόκειται για κανένα λόγο να ζητήσουν προσωπικά στοιχεία μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Για τον λόγο αυτό, οι παραλήπτες καλούνται να διαγράφουν τα e-mail αυτά ως πλαστά και να αγνοούν αντίστοιχες πιθανές τηλεφωνικές κλήσεις.
  • Να είναι βέβαιοι ότι βρίσκονται στη σωστή διεύθυνση της τράπεζάς τους.

e banking1

Η ΕΕΤ καλεί τους πελάτες της ηλεκτρονικής τραπεζικής να μην συνδέονται ποτέ με την ιστοσελίδα της τράπεζάς τους μέσω εξωτερικού συνδέσμου (link) που θα τους παρέχει κάποιος τρίτος και ιδιαίτερα μέσω e-mail.

 

Επίσης, τους ζητά να βεβαιωθούν ότι στην ιστοσελίδα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής της Τράπεζάς τους εμφανίζεται το εικονίδιο με το «λουκέτο» μέσω του οποίου μπορούν ανοίγοντάς το με διπλό κλικ, να επιβεβαιώσουν ότι βρίσκονται στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζάς τους.

 

Η Ένωση υπογραμμίζει ότι οι πελάτες πρέπει να ρυθμίζουν το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή τους και το πρόγραμμα antivirus που χρησιμοποιούν, ώστε να ενημερώνονται αυτόματα. Αν δεν γνωρίζουν πώς να το κάνουν, τότε πρέπει να συμβουλευθούν τον προμηθευτή του υπολογιστή τους.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.