ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Την ανιούσα έχει πάρει η online διαφήμιση

15:10 - 30 Δεκ 2014 | Οικονομία
Την ανιούσα έχει πάρει η online διαφήμιση
Ανοδικά κινήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2014 όσο και το εννεάμηνο η online display διαφημιστική δαπάνη. Η άνοδος της συγκεκριμένης αγοράς έφτασε στο 4%- ποσοστό που αντιστοιχεί σε 34,6 εκατ. ευρώ έναντι 33,2 εκατ. το 2013.

Σύμφωνα με μελέτη του IAB (Interactive Advertising Bureau) Hellas στο 9μηνο η άνοδος διαμορφώθηκε στο 2,6%, με τον συνολικό τζίρο να φτάνει τα 51,7 εκατ. έναντι 50,4 εκατ. το 2013. 

Ανοδικά από πλευράς επένδυσης σε online διαφήμιση κινήθηκε ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων, κυρίως των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, το λιανεμπόριο, ο τομέας της ψυχαγωγίας, σε αντίθεση με τις τηλεπικοινωνίες.
Παράλληλα, στο τρίτο τρίμηνο πρώτες σε μερίδιο επένδυσης ήρθαν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, με δεύτερη κατηγορία τις τηλεπικοινωνίες, οι οποίες υπέστησαν περαιτέρω πτώση, τα καταναλωτικά προϊόντα και το λιανεμπόριο, που πλέον αποτελεί σταθερά τέταρτη κατηγορία στην online διαφημιστική δαπάνη, με μερίδιο άνω του 10%.
Η δαπάνη σε video διαφήμιση απέσπασε το 2,5%-3% της συνολικής δαπάνης.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.