ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ποιο προϊόν ανέβασε τη τιμή του κατά 30%;

01:00 - 22 Ιαν 2015 | Οικονομία
Ποιο προϊόν ανέβασε τη τιμή του κατά 30%;
Τι και αν διανύουμε περίοδο εκπτώσεων στο εμπόριο, ενώ παρόμοια συμβαίνουν με την βιομηχανία, όπου οι τελευταίες μέσω προωθητικών ενεργειών -κυρίως μέσω εκπτωτικών κουπονιών και επιπλέον προϊόντος- μειώνουν τις τιμές στα προϊόντα τους. Υπάρχει ένα προϊόν που βρίσκεται στον αντίποδα και το οποίο όχι μόνο αυξάνει την τιμή του αλλά την ενισχύει κατά 30%.
Και αυτό είναι το ψωμί. Ηδη σε φούρνους που πούλαγαν τα 350 γρ. στα 45-50 λεπτά, τις τελευταίες ημέρες το διαθέτουν στα 65 λεπτά τα 350 γρ.

 

Συνομιλώντας με τους ιδιοκτήτες τους, μας ανέφεραν ότι δεν μπορούν πια να επωμίζονται πλέον το κόστος των πρώτων υλών το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει ανέβει κατακόρυφα. Στο πλαίσιο αυτό, υποστηρίζουν ότι μόλις πριν λίγο καιρό σημειώθηκε και νέα ανατίμηση στο κίτρινο αλεύρι, που χρησιμοποιείται στην παρασκευή ψωμιού και γενικότερα στα αρτοσκευάσματα.

 

Χαρακτηρηστικά, όπως λένε, από τα 25 ευρώ που ήταν το κόστος για ένα σακί 50 κιλών, σήμερα η τιμή του έχει ανέβει στα 36 ευρώ το σακί και δεν φαίνεται η άνοδος να έχει φθάσει στο τέλος της. Την ίδια στιγμή, επισημαίνουν οι ίδιοι υπάρχουν φήμες ότι επίκεινται ανατίμηση και στο λευκό αλεύρι.

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 20:43 - 21 Ιαν 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.