ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Δραματική μείωση της διαφημιστικής αγοράς

19:32 - 01 Φεβ 2016 | Οικονομία
Δραματική μείωση της διαφημιστικής αγοράς
Τη δραματικη μείωση της διαφημιστικής πίτας, η οποία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία έχει υποχωρήσει στο 1/3 των πρό κρίσης μεγεθών, έθεσε στον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά, η διοίκηση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) που συναντήθηκε μαζί του το απόγευμα της Δευτέρας.

Ο υπουργός Επικρατείας, σύμφωνα με κυβερνητικες πηγές, ανέλυσε το πλαίσιο εντός του οποίου σκοπεύει να κινηθεί η κυβέρνηση, προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την αδειοδότηση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών ώστε, μετά από 25 χρόνια, να λειτουργήσουν με επίσημη άδεια.

 

Από την πλευρά του ΣΔΕ τονίστηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής:

  • Η διαφημιστική αγορά έχει, πλέον, περιοριστεί στα περίπου 180-200 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα περίπου 600 εκατ. ευρώ προ κρίσης. Τα όποια μεγαλύτερα μεγέθη δημοσιοποιούνται είναι πλασματικά.
  • Ο ΣΔΕ θεωρεί ότι η τηλεοπτική αγορά πρέπει να λειτουργεί με όρους αγοράς σε συνθήκες ανταγωνισμού.

Επίσης, η διοίκηση του ΣΔΕ χαιρέτισε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη δημιουργία μητρώου και κώδικα δεοντολογίας των on line media, ενώ τόνισε την ανάγκη να προηγηθεί εκτεταμένος διάλογος πριν αποφασισθεί ο τρόπος με τον οποίο, τελικά, θα εφαρμοσθούν τα όσα προβλέπονται στο νόμο 4279/14 περί απευθείας τιμολόγησης.

 

Στη συνάντηση, τον ΣΔΕ εκπροσώπησαν ο πρόεδρός του, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, η Ταμίας Υβέτ Κοσμετάτου και η Γενική Διευθύντρια, Νερίνα Κομιώτη.

Τελευταία τροποποίηση στις 19:41 - 01 Φεβ 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.