ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ανοδικά το εμπόριο ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας της ΕΕ το 2015

14:03 - 08 Μαρ 2016 | Οικονομία
Ανοδικά το εμπόριο ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας της ΕΕ το 2015
Ανοδικά κινήθηκαν οι εξαγωγές ευρωπαϊκών προϊόντων ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας εκτός Ευρώπης, όσο και οι αντίστοιχες εισαγωγές, το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής – Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ) με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Αναλυτικότερα, οι εξαγωγές της ΕΕ στον κλάδο κατέγραψαν αύξηση 3,6% το 2015. Στην ένδυση η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στις εξαγωγές προς τις Η.Π.Α. (+21%), το Χονγκ Κονγκ (+20%) και την Κίνα (+19%). Αντίθετα μεγάλη πτώση κατέγραψαν οι εξαγωγές προς την Ρωσία (-29%) και την Ουκρανία (-26%). Οι σημαντικότεροι πελάτες ευρωπαϊκών ενδυμάτων το 2015 ήταν κατά σειρά η Ελβετία (3,4 δισ. ευρώ), οι Η.Π.Α. (3,1 δισ.), η Ρωσία (2,1 δισ.), το Χονγκ Κονγκ (1,9 δισ.), η Ιαπωνία (1,3 δισ.) και η Κίνα (1,3 δισ. ευρώ).

 

Στην κλωστοϋφαντουργία οι σημαντικότεροι πελάτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν οι Η.Π.Α (+16% σε σχέση με το 2014), η Κίνα (+6%), η Τουρκία (+4%), η Ελβετία (-1%), το Μαρόκο (+4%) και η Τυνησία (-5%).

 

Όσον αφορά τις εισαγωγές στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το 2015 σημειώθηκε αύξηση 9,6% λόγω της αύξησης των εισαγωγών από την Ασία. Στην ένδυση οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στις εισαγωγές από την Καμπότζη (+31%), από το Βιετνάμ (+26%), το Πακιστάν (+25%) και το Μπαγκλαντές (+24%). Οι σημαντικότερες χώρες από τις οποίες εισάγονται ρούχα στην Ε.Ε. είναι κατά σειρά μεγέθους οι: Κίνα με αξία εισαγωγών 30 δισ. ευρώ, το Μπαγκλαντές με 13,7 δισ., η Τουρκία με 9,4 δισ., η Ινδία με 5,1 δισ. και η Καμπότζη με 3 δισ. Στην κλωστοϋφαντουργία η μεγαλύτερη αύξηση εισαγωγών καταγράφηκε από τις Η.Π.Α. με 16% και ακολούθησαν η Κίνα και το Πακιστάν με 11%. Οι σημαντικότεροι προμηθευτές της Ε.Ε. το 2015 ήταν: η Κίνα με 9,6 δισ. ευρώ, η Τουρκία με 4,8 δισ., η Ινδία με 2,6 δισ., το Πακιστάν με 2,3 δισ. και οι Η.Π.Α. με 1,2 δισ. ευρώ.

Τελευταία τροποποίηση στις 14:08 - 08 Μαρ 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.