ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η ελληνική εκπαίδευση στο επίκεντρο εκδήλωσης του Stanford Club of Greece

16:23 - 16 Οκτ 2017 | Οικονομία
Η ελληνική εκπαίδευση στο επίκεντρο εκδήλωσης του Stanford Club of Greece
Οι «Βέλτιστες Πρακτικές για την Εκπαίδευση: Διεθνής Θεώρηση» θα είναι το κεντρικό θέμα της εκδήλωσης που διοργανώνει το Stanford Club of Greece την Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου, στην αίθουσα Cotsen της Αμερικανικής Σχολής Κλασσικών Σπουδών στην Αθήνα.

Μέσα από δύο κύκλους ξεχωριστών θεματικών εισηγήσεων που διαμορφώνουν το πρόγραμμα της εκδήλωσης, επιχειρείται η ανάλυση της εγχώριας εκπαίδευσης και η καταγραφή των προκλήσεων στον χώρο της παιδείας.

Μπορούμε να υιοθετήσουμε πετυχημένες προσεγγίσεις από πρωτοπόρες εκπαιδευτικά χώρες, ή απαιτούνται άλλες λύσεις για την ελληνική εκπαίδευση; Ποιες δυνατότητες διαθέτουμε με δεδομένη την έλλειψη κρατικών πόρων στη χώρα; Ποια είναι τα κυριότερα εμπόδια στην επιτυχία των φοιτητών στην ανώτατη εκπαίδευση; Αυτά είναι μόνο μερικά από τα καίρια ζητήματα στα οποία οι εισηγητές θα κληθούν να δώσουν τις απαντήσεις τους μέσα από το προσωπικό τους γνωστικό αντικείμενο.

Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης θα είναι δύο διακεκριμένοι καθηγητές του Πανεπιστημίου Stanford, ο Eric Bettinger, ο οποίος θα ασχοληθεί με τα βασικότερα εμπόδια στην επιτυχία των φοιτητών στην ανώτατη εκπαίδευση, και ο Francisco Ramirez, Καθηγητής Εκπαίδευσης και Κοινωνιολογίας, ο οποίος θα αναλύσει το παράδειγμα του Αμερικανικού Πανεπιστημίου.

Στο πάνελ των εισηγητών θα βρεθούν επίσης σημαντικοί εκπρόσωποι της ελληνικής εκπαιδευτικής και επιστημονικής κοινότητας όπως ο Νικόλαος Βέττας, Γενικός Διευθυντής του ΙΟΒΕ, ο Κωνσταντίνος Δούκας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στα Εκπαιδευτήρια Δούκα και η Ζωή Γείτονα, Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου των Εκπαιδευτηρίων Κωστέα-Γείτονα και Διευθύντρια της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Εταιρίας.

Την εκδήλωση θα υποστηρίξουν με τη χορηγία τους η Εθνική Τράπεζα, η Cosmote, ο Όμιλος Υγεία και το Κτήμα Σιγάλα.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.