Στην Ελλάδα, ο δείκτης ανήλθε στις 105,3 μονάδες, ενώ στην Ευρωζώνη υποχώρησε στις 102,7 μονάδες. Σε σχέση με τα περσινά δεδομένα, ο δείκτης στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 4,3 μονάδες, ενώ ο αντίστοιχος της Ευρωζώνης υποχώρησε 0,6 μονάδες.
Η διαμόρφωση του ESI στην Ελλάδα στους επιμέρους κλάδους δείχνει την εμπιστοσύνη των επιχειρηματιών στο λιανικό εμπόριο (στις 13,7 από 9,2 μονάδες), τη βιομηχανία (στις 1,7 από -0,6 μονάδες), τις υπηρεσίες (στις 22,1 από 7,9 μονάδες), ακόμη και στην καταναλωτική εμπιστοσύνη (στις -20,2 από -27,8 μονάδες).