ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Στο «μικροσκόπιο» του υπ. Ανάπτυξης η συμπεριφορά των τραπεζών

08:59 - 21 Οκτ 2019 | Οικονομία
Στο «μικροσκόπιο» του υπ. Ανάπτυξης η συμπεριφορά των τραπεζών
«Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να φτιάξουμε μια τηλεφωνική γραμμή, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, μόνο για παράπονα και καταγγελίες κατά των τραπεζών. Έχω ασταμάτητες καταγγελίες πολιτών για ταλαιπωρίες αδιανόητου μεγέθους. Εφόσον το αποφασίσουμε, θα μπαίνει πρόστιμο στην τράπεζα που θα έχει τις περισσότερες καταγγελίες. Για να καταλάβουν όλοι ότι εδώ είμαστε για να βοηθάμε τον κόσμο όχι για να τον ταλαιπωρούμε».

Αυτό τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του χτες, Κυριακή 20 Οκτωβρίου, στην εκπομπή «Καλημέρα» με τον δημοσιογράφο, κ. Γιώργο Αυτιά, στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

Αναφερόμενος στον εξωδικαστικό μηχανισμό, ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε: «Είμαστε σε συνεργασία με τα Υπουργεία Οικονομικών και Εργασίας, τους θεσμούς και την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών για να παρουσιάσουμε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα εξωδικαστικού μηχανισμού. Θα γίνεται χωρίς κανένα χαρτί και θα αφορά εκτός από τα φυσικά και τα νομικά πρόσωπα. Δεν θα είναι το κούρεμα δυνητικό, ούτε θα εξαρτάται από καμιά έκθεση κανενός ορκωτού. Ένας υπολογιστής θα βγάζει τα στοιχεία για την περιουσία, τα χρήματα, τα χρέη, το κούρεμα που χρειάζεται και τις δόσεις».

Τέλος για τη ρύθμιση των δανείων ανέφερε ότι: «“Ξεμπλόκαρε” το σύστημα ρύθμισης των δανείων. Εκεί που είχαμε 100, 200, 300 αιτήσεις, τώρα έχουμε πάνω από 40.000. O κόσμος πρέπει να αδράξει την ευκαιρία και να κάνει αίτηση για να μπει στη ρύθμιση έως το τέλος του χρόνου. Η διαδικασία είναι πλέον πάρα πολύ εύκολη. Δεν χρειάζεται χαρτιά. Όλες οι τράπεζες έχουν σε κάθε τραπεζικό κατάστημα εξειδικευμένο υπάλληλο για να εξυπηρετήσουν τον συμπολίτη μας δωρεάν. Δεν χρειάζεται ο κόσμος να πάει ούτε σε δικηγόρο ούτε σε λογιστή ούτε σε κανέναν».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.