Πιο συγκεκριμένα γίνεται εφικτή η απόσπαση προσωπικού και αίρεται ο περιορισμός στήριξης μόνο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς η κρίση πλήττει το σύνολο της οικονομίας με αποτέλεσμα να χρειάζονται στήριξη και οι επιχειρήσεις μεσαίας και μεγάλης κεφαλαιοποίησης.
· Αίρεται ο περιορισμός σχετικά με το ποσοστό του προσωπικού που δύναται να αποσπαστεί από το Δημόσιο ή νομικά πρόσωπα του δημόσιου τομέα ή ανεξάρτητες αρχές στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα και στις άμεσες θυγατρικές της (σήμερα δεν μπορεί να υπερβεί το 15% του συνολικού προσωπικού της εν λόγω εταιρείας ή της άμεσης θυγατρικής της).
· Διευρύνεται ο σκοπός λειτουργίας της στηρίζοντας εφεξής το σύνολο των επιχειρήσεων που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα, αντί αποκλειστικά τις πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις όπως αυτές ορίζονται στον Κανονισμό της ΕΕ.
· Παρατείνεται για δύο μήνες από την ημερομηνία λήξης της, με δυνατότητα παράτασης για χρονικό διάστημα μέχρι 4 μηνών, ακόμη η θητεία των τακτικών και αναπληρωματικών μελών των διοικητικών και εποπτικών συμβουλίων των προμηθευτικών φαρμακευτικών συνεταιρισμών. Η ανωτέρω θητεία έληξε κατά το χρονικό διάστημα από την έναρξη ισχύος της από 25 Φεβρουαρίου ΠΝΠ και μέχρι την έναρξη ισχύος των προτεινόμενων διατάξεων ή αναμένεται να λήξει το αργότερο έως την 30η Ιουνίου λόγω των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
· Επίσης ορίζεται ότι η προϋπηρεσία του μεταφερόμενου προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των υπό εκκαθάριση Αστικών Εταιρειών των Επιμελητηρίων και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων στα οικεία Επιμελητήρια ή την ΚΕΕ σε προσωποπαγείς θέσεις λαμβάνεται υπόψη τόσο για τη μισθολογική όσο και για τη βαθμολογική του κατάταξη.
· Παρέχεται, σε περίπτωση έκτακτης και επείγουσας ανάγκης, η δυνατότητα αύξηση με υπουργική απόφαση από τεκμηριωμένο αίτημα του οικείου Επιμελητηρίου, κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες, ήτοι 7,5% αντί 5% επί των ετήσιων τακτικών εσόδων, του συνολικού ποσού που το οικείο Επιμελητήριο μπορεί να διαθέτει ετησίως για επιχορηγήσεις με σκοπό αποκλειστικά, την παροχή κάθε μορφή δωρεάς προς το Ελληνικό Δημόσιο.
· Επιτρέπεται εφεξής η υπαγωγή σε άλλο καθεστώς ενισχύσεων ή καθεστώς ενισχύσεων ή καθεστώς ενισχύσεων ήσσονος σημασίας, επενδυτικών σχεδίων που ενισχύονται δυνάμη του ν. 4399/2016, υπό την προϋπόθεση ότι η σώρευση των ενισχύσεων του εν λόγω καθεστώτος με τις ενισχύσεις άλλων καθεστώτων, για τις ίδιες επιλέξιμες δαπάνες, δεν οδηγεί σε υπέρβαση της έντασης ή των ποσών ενίσχυσης, που ορίζονται στον Γενικό Απαλλακτικό Κανονισμό στους Κανονισμούς ήσσονος σημασίας ή στην οικεία απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
· Ανάλογη εφαρμογή των προαναφερόμενων ρυθμίσεων προβλέπεται και για τα επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων του 2004 και του 2011.