ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

YΠΕΧΩΔΕ: Υπεγράφη η σύμβαση για το Πέταλο του Μαλιακού

17:37 - 09 Μαρ 2006 | Οικονομία
Την υπογραφή της σύμβασης για το έργο Σκάρφεια - Θερμοπύλες του ΠΑΘΕ, ανακοινωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ επισημαίνοντας ότι πλέον το Πέταλο του Μαλιακού μετατρέπεται σταδιακά σε κλειστό ασφαλή αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Το έργο έχει μήκος 17,4 χιλιόμετρα και συνολικό προϋπολογισμό 113,2 εκατομμύρια ευρώ. Στο αντικείμενο του έργου Σκάρφεια - Θερμοπύλες περιλαμβάνονται: - Η πλήρης κατασκευή αυτοκινητοδρόμου μήκους 17,4 χλμ. με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) ανά κατεύθυνση. Η πλήρης κατασκευή περιλαμβάνει: χωματουργικές εργασίες, οδοστρωσία-ασφαλτόστρωση, κατασκευή μικρών και μεγάλων τεχνικών έργων, σήμανση και ασφάλιση, ηλεκτροφωτισμό, υποδομή τηλεφωνοδότησης, έργα αποχέτευσης και αποστράγγισης, άρδευση και φύτευση, καθώς και εκτέλεση έργων περιβάλλοντος. - Η κατασκευή δύο ανισόπεδων ημικόμβων (Σκάρφειας και Θερμοπυλών). - Η κατασκευή ενός ανισόπεδου κόμβου (Μώλου). - Η αποκατάσταση του εγκάρσιου και πλευρικού δικτύου τοπικών οδών. - Η κατασκευή παράπλευρων οδών, όπου απαιτούνται. Αναλυτικά, οι τέσσερις εργολαβίες που εκτελούνται στο Πέταλο του Μαλιακού είναι οι εξής: - Παράκαμψη Αγίου Κωνσταντίνου. Η κατασκευή του έργου ολοκληρώνεται το β’ εξάμηνο του 2007. - Παράκαμψη Καμένων Βούρλων. Η κατασκευή του έργου ολοκληρώνεται το β’ εξάμηνο του 2007. - Ανισόπεδος Κόμβος Θερμοπυλών - νέα κοίτη Σπερχειού και Ανισόπεδος Κόμβος Ροδίτσας - Ανισόπεδος Κόμβος Αγίας Μαρίνας Στυλίδας. Η κατασκευή του έργου ολοκληρώνεται το β’ εξάμηνο του 2008. - Σκάρφεια - Θερμοπύλες. Το έργο υπογράφηκε σήμερα και θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Οκτώβριο του 2008. Όπως επισημαίνει το υπουργείο, τα παραπάνω έργα καλύπτουν το συντριπτικά μεγαλύτερο και το πλέον επικίνδυνο μέρος του Πετάλου. Πέρα από τις παραπάνω εργολαβίες, απομένουν μόνο ένα μικρό τμήμα του Πετάλου, το έργο νέα κοίτη Σπερχειού - Ανισόπεδος Κόμβος Ροδίτσας, το οποίο δημοπρατείται εντός του Μαρτίου. Οσον αφορά την παράκαμψη της Στυλίδας, που βρίσκεται μετά το Πέταλο του Μαλιακού, όπως αναφέρει το ΥΠΕΧΩΔΕ, μέχρι το τέλος Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη, ώστε να δημοπρατηθεί και αυτό το έργο το 2006. «Ένα από τα χειρότερα κομμάτια του εθνικού οδικού δικτύου, το λεγόμενο "Φονικό Πέταλο του Μαλιακού", γίνεται ένας κλειστός ασφαλής αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών», υπογράμμισε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς. "Με αυτό το έργο, συνολικά στον Μαλιακό υλοποιούμε έργα προϋπολογισμού 500 εκατομμυρίων ευρώ και κατασκευάζουμε 54,4 χιλιόμετρα κλειστού αυτοκινητόδρομου. Ένα ευρύ μέτωπο έργων, που καλύπτει το μεγαλύτερο και -κυρίως- το πιο επικίνδυνο για τους οδηγούς τμήμα του Πετάλου: από τον Άγιο Κωνσταντίνο μέχρι την Στυλίδα. Έργα που, δυστυχώς, καθυστερούσαν επί δεκαετίες με μεγάλο κόστος σε ανθρώπινες ζωές, επιτέλους έχουν πάρει σειρά και υλοποιούνται το ένα μετά το άλλο, για να ολοκληρωθούν ως το 2008", σημείωσε ο κ. Σουφλιάς.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.