ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΓΣΕΒΕΕ: Το σποτ για την επανεκκίνηση της αγοράς

13:59 - 12 Μαϊ 2021 | Οικονομία
ΓΣΕΒΕΕ: Το σποτ για την επανεκκίνηση της αγοράς
Με βασικό μήνυμα τη σημασία των εμβολιασμών η ΓΣΕΒΕΕ σηματοδοτεί με ένα σποτ την επανεκκίνηση της αγοράς. Η Συνομοσπονδία με αυτό τον τρόπο προσπαθεί παράλληλα να στηρίξει την μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα.

Να σημειωθεί ότι με βάση έρευνα του ΙΜΕ ΣΣΕΒΕΕ, 1 στις 2 επιχειρήσεις έχουν ταμειακά διαθέσιμα τα οποία μπορεί να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της επιχείρησης για το πολύ ένα μήνα ενώ το 14,9 % δήλωσε πως έχει οφειλές προς το ΙΚΑ, το 32.9% έχουν καθυστερημένες οφειλές σε τραπεζικά δάνεια, το 23% έχει καθυστερημένες οφειλές προς ενοίκια ενώ το 22,6 % έχει καθυστερημένες οφειλές προς προμηθευτές. 

Όλα τα παραπάνω ευρήματα, δημιουργούν πολύ σημαντικούς προβληματισμούς για την “επόμενη μέρα” αυτών των επιχειρήσεων. Τι πρέπει να γίνει ούτως ώστε οι επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτή την κατάσταση και να μην κλείσουν εκτοξεύοντας το δείκτη ανεργίας; 

Σύμφωνα λοιπόν με την εν λόγω έρευνα για να αποφευχθούν τα χειρότερα απαιτείται ένα συνεκτικό σχέδιο υποστήριξης των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα εκείνων που πλήττονται δυσανάλογα από τις επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης, για το διάστημα της σταδιακής επανεκκίνησης της ελληνικής οικονομίας. 

Το σχέδιο δράσης για την επόμενη μέρα θα πρέπει να εξυπηρετεί 2 δέσμες μέτρων: 

1η δέσμη: Επαρκή ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων για να μπορέσουν να επανεκκινήσουν. Ένα μέρος της χρηματοδότησης αυτής θα πρέπει να αφορά την κάλυψη των οφειλών που δημιουργήθηκαν κατά την διάρκεια της πανδημίας και να έχει τη μορφή της επιδότησης.  

2η δέσμη: Προγράμματα επιδότησης του μη μισθολογικού ή/και του μισθολογικού κόστους για την διατήρηση των θέσεων εργασίας.

Δείτε το σποτ στο τέλος του κειμένου

 

Τελευταία τροποποίηση στις 14:21 - 12 Μαϊ 2021
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.