ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το πρόγραμμα του ΟΠΕ για την προώθηση των εξαγωγών

22:22 - 20 Μαρ 2006 | Οικονομία
Συμμετοχή σε περισσότερες από 50 διεθνείς εκθέσεις, 30 επιχειρηματικές αποστολές και το "KERASMA", το οποίο αποτελεί δράση συνδυασμένης προβολής των ελληνικών τροφίμων μέσω της ελληνικής κουζίνας και του τουρισμού, περιλαμβάνει το πρόγραμμα προώθησης των ελληνικών εξαγωγών του ΟΠΕ.
Τα παραπάνω ανέφερε τη Δευτέρα ο υποδιευθυντής του γραφείου του ΟΠΕ στη Θεσσαλονίκη, Γιώργος Παπαστεργιόπουλος, σε εκδήλωση που συνδιοργάνωσε ο Οργανισμός με το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ). Ο ίδιος τόνισε ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις καλούνται να μεταφέρουν το παιχνίδι του ανταγωνισμού στο «γήπεδο» της ποιότητας και όχι της τιμής, προκειμένου να προκαλέσουν και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον αγοραστών και επαγγελματιών από τις αγορές του εξωτερικού. Σύμφωνα με τον κ. Παπαστεργιόπουλο, το κρίσιμο στοιχείο που μπορεί να κάνει τη διαφορά είναι η συσκευασία των ελληνικών προϊόντων, τα οποία πρέπει να αναβαθμιστούν για να ανταγωνιστούν ομοειδή προϊόντα άλλων αγορών.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.