ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ισχυρή Επιτροπή Ανταγωνισμού και αναθεώρηση του Κοινωνικού Συμβολαίου ζητά ο πρόεδρος του ΣΕΒ

18:55 - 06 Δεκ 2005 | Οικονομία
Την ανάγκη λειτουργίας ισχυρής Επιτροπή Ανταγωνισμού ώστε να μη δημιουργούνται ιδιωτικά ή δημόσια μονοπώλια και αναθεώρεησης του Κοινωνικού Συμβολαίου ζήτησε ο πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Οδ. Κυριακόπουλος σε δηλώσεις τους στο περιθώριο των εργασιών του ανοικτού φόρουμ για την Ανταγωνιστικότητα.
Οπως τόνισε ο κ. Οδ. Κυριακόπουλος, ο ανταγωνισμός είναι το μοναδικό εργαλείο που μπορεί να διασφαλίσει στον καταναλωτή χαμηλές τιμές και ποιότητα. Πρέπει, όμως, να λειτουργεί, γι’ αυτό χρειάζεται μια ισχυρή δυνατή επιτροπή ανταγωνισμού, η οποία θα ελέγχει έτσι ώστε να μη δημιουργούνται ιδιωτικά ή δημόσια μονοπώλια που είναι εις βάρος του καταναλωτή και του πολίτη. Σε ερώτηση σχετικά με χθεσινές δηλώσεις του για αναθεώρηση του Κοινωνικού Συμβολαίου, ο κ. Οδ. Κυριακόπουλος ανέφερε ότι κατά τη συζήτηση που έγινε στο πλαίσιο των εργασιών του φόρουμ κατατέθηκαν πολλές καλές προτάσεις, που πρέπει πιθανώς να οδηγήσουν σε σκέψεις για μία πιο σύγχρονη αναθεώρηση του πλαισίου που θα δημιουργεί ένα αίσθημα σύγχρονης ασφάλειας για τον εργαζόμενο και ταυτόχρονα θα δίνει και την ευελιξία στην επιχειρηματική δράση να ανταποκρίνεται στις γρήγορες αλλαγές που ο ανταγωνισμός και η παγκοσμιοποίηση μας οδηγεί. Ο κ. Οδ. Κυριακόπουλος υπογράμμισε επίσης ότι η πολυνομία και η δημόσια διοίκηση παραμένουν σημαντικά εμπόδια για την επιχειρηματική πρωτοβουλία, ενώ και σήμερα αναφέρθηκε στις δυσμενείς επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα της διαπλοκής και της διαφθοράς. Αναφερόμενος στην έρευνα της MRB, ο πρόεδρος του ΣΕΒ τόνισε ότι δείχνει ότι οι πολίτες ξέρουν πολύ καλύτερα απ’ ό,τι πιθανώς εμείς, αλλά και οι πολιτικοί της χώρας. Είναι πολύ πιο έτοιμοι αλλά και πιο ώριμοι να κάνουν τις αναγκαίες αλλαγές αρκεί το όραμα να γίνει πιο συγκεκριμένο και να αντιληφθούν τί έχουν να κερδίσουν απ’ τη μεταρρύθμιση που προωθείται. Εξάλλου, όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, κ. Δημ. Δασκαλόπουλος, «αυτό που ξεκάθαρα βγαίνει από την έρευνα είναι ότι ο κάθε πολίτης έχει πίστη στον εαυτό του και γνωρίζει και είναι έτοιμος να δει και να συμμετάσχει σε ενέργειες που θα βελτιώσουν αυτήν την αόριστη έννοια που περιγράφεται με τον όρο ανταγωνιστικότητα, που τελικά σημαίνει όφελος για τον ίδιο και για την κοινωνία».
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.