ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Καραμανλής: Προχωρά η υλοποίηση του Μετρό Θεσσαλονίκης

15:09 - 22 Δεκ 2019 | Πολιτική
Καραμανλής: Προχωρά η υλοποίηση του Μετρό Θεσσαλονίκης
«Αν οι Αθηναίοι έχουν μια φορά δίκιο να είναι δυσαρεστημένοι από τις συγκοινωνίες, οι Θεσσαλονικείς έχουν δέκα» τονίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, αναφερόμενος στα έργα του Μετρό.

«Επιτέλους μπορούμε να πούμε ότι προχωράμε καλά για την υλοποίησή του. Η λύση την οποία έχουμε επιλέξει επιτυγχάνει αυτό που όλοι θέλουμε: και μετρό και αρχαία» προσθέτει.

«Τη νοοτροπία του "βολέματος" δεν τη δεχόμαστε με τίποτα», δηλώνει, παράλληλα, μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Καραμανλής, αναφερόμενος στην πρόσφατη στάση εργασίας στο μετρό, για την οποία όπως επισημαίνει «αιτία ήταν η μετακίνηση 21 υπαλλήλων σε θέσεις εκδοτών εισιτηρίων, ώστε μαζί με την προμήθεια 100 επιπλέον ακυρωτικών μηχανημάτων, να μειώσουμε κάπως την ταλαιπωρία των πολιτών».

Μιλώντας για τη νομοθετική ρύθμιση για προσωπικό ασφαλείας που προανήγγειλε, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τονίζει: «Σεβόμαστε το δικαίωμα στην απεργία. Αλλά η απεργία δεν πρέπει να γίνεται εκβιασμός εις βάρος του κοινωνικού συνόλου».

Όσον αφορά τα ελληνοτουρκικά και ερωτηθείς για τυχόν κίνδυνο ενός θερμού επεισοδίου, ο κ. Καραμανλής δηλώνει στη συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Η Τουρκία δεν είναι εύκολος γείτονας. Ποτέ δεν μπορούμε και δεν πρέπει να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να συμβεί ένα θερμό επεισόδιο. Η Ελλάδα πάντα οφείλει να είναι έτοιμη να αντιδράσει καταλλήλως». Ωστόσο, προσθέτει στην συνέντευξή του «Δείχνει πυγμή ο Μητσοτάκης. Η όλη προσπάθεια του πρωθυπουργού σαφώς έχει αποτελέσματα».

Τέλος, ερωτηθείς εάν εκτιμά ότι επόμενος Πρόεδρος της Δημοκρατίας πρέπει να είναι πολιτικό πρόσωπο προερχόμενο από τη ΝΔ, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής απαντά, μεταξύ άλλων: «Ο ΠτΔ πρέπει να διαθέτει ειδικό πολιτικό βάρος, να εμπνέει εμπιστοσύνη στους πολίτες και να μπορεί να ανταποκριθεί στο κύρος τους θεσμού».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.