• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Η καμπάνια για τον τουρισμό στο επίκεντρο της κόντρας κυβέρνησης-ΣΥΡΙΖΑ

11:48 - 06 Ιουν 2020 | Πολιτική
Πυρά κατά του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε το πρωί του Σαββάτου ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, απαντώντας στις βολές της αξιωματικής αντιπολίτευσης με αιχμή την καμπάνια για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.

«Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο. Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα τρολς των 0,60 ευρώ του διαδικτύου. Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ» σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας και διερωτήθηκε: «Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;».

«Η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης» επισήμανε ενώ προχώρησε σε διευκρινίσεις σχετικά με τη «συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας»

Ο κ. Πέτσας επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι σημείωσε:

- Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.

- Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.

- Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.

- Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.

«Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ», συμπλήρωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

«Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν» σχολίασε ο κ. Πέτσας, επισημαίνοντας ότι «η κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας».

Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή ανακοίνωσή του ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία, για να παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών.

Τελευταία τροποποίηση στις 12:21 - 06 Ιουν 2020
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman