ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Καραγιάννης: Αρχές Απριλίου η δοκιμαστική λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης

19:03 - 28 Φεβ 2023 | Πολιτική
Καραγιάννης: Αρχές Απριλίου η δοκιμαστική λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης
Για το μετρό Θεσσαλονίκης μίλησε σε σημερινή (28/2) τοποθέτησή του στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, σημειώνοντας ότι «είμαστε απόλυτα συνεπείς στις δεσμεύσεις μας για τη λειτουργία του».

Πιο συγκεκριμένα, ο ίδιος τόνισε ότι «η πόλη μπορεί να δει ότι το μετρό ολοκληρώνεται, τις αποκαταστάσεις που έχουν γίνει σε όλα τα εργοτάξια και πώς αυτές προχωρούν», υποστηρίζοντας τις σχετικές διατάξεις της τροπολογίας που κατατέθηκε για ψήφιση στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών για το Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα και άλλες διατάξεις

Ο κ. Καραγιάννης, τόνισε πως «πριν από λίγες ημέρες οι Θεσσαλονικείς είχαν τη δυνατότητα μέσα από μια καινοτόμα αρχιτεκτονική διαδικασία, το OPEN HOUSE, να δουν και το Σταθμό Παπάφη και το κέντρο λειτουργίας του Μετρό της Θεσσαλονίκης και να αντιληφθούν πλέον ότι δεν υπάρχουν μακέτες, δεν υπάρχουν μουσαμάδες. Υπάρχουν σταθμοί, υπάρχει δοκιμαστική λειτουργία και το αμέσως επόμενο διάστημα, αρχές Απριλίου, θα έχουμε τη δυνατότητα να γίνεται δοκιμαστική λειτουργία σε όλη τη βασική γραμμή».

«Στην τελική ευθεία»

Ο υφυπουργός πρόσθεσε ότι «μπαίνουμε στην τελική ευθεία και θα έχουμε και δυνατότητα να έχουμε ένα μετρό, το οποίο θα είναι το πιο σύγχρονο της Ευρώπης, ένα μετρό driveless, χωρίς οδηγό, πλήρως αυτοματοποιημένο, με τρένα τελευταίας τεχνολογίας, εξελιγμένα, καινοτόμα. «πράσινα» με ένα πρωτοποριακό σύστημα ασφαλείας και λειτουργίας».

«Τους επόμενους λίγους μήνες θα έχουμε την εμπορική λειτουργία του μετρό και επειδή πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και γνωρίζουμε ότι πολλά έργα κολλούν από προσφυγές και προσκόμματα που δημιουργούνται, εμείς με πλήρη σεβασμό στις διατάξεις του Ενωσιακού Δικαίου δίνουμε τη δυνατότητα στην Αττικό Μετρό να μπορέσει να προχωρήσει μια ανάθεση ουσιαστικά των υπηρεσιών λειτουργίας και συντήρησης του δικτύου του Μετρό της Θεσσαλονίκης, του βασικού έργου και της επέκτασης προς Καλαμαριά, στον ανάδοχο του βασικού έργου για 2+1 χρόνια από την ολοκλήρωση αυτού», σημείωσε.

«Το κόστος του έργου θα καλύπτεται από τα λειτουργικά έσοδα και πλέον ο ανάδοχος, που έχει μια πολύ μεγάλη εμπειρία θα μπορεί να ξεκινήσει και να κάνει το πρώτο διάστημα την εμπορική λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης», κατέληξε ο υφυπουργός.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.