ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το Facebook βάζει πλώρη για την κορυφή

13:26 - 13 Ιαν 2015 | Trends
Το Facebook βάζει πλώρη για την κορυφή
Τη στρατηγική ανάπτυξης που χρησιμοποιούν τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μελετά το Facebook προκειμένου να επανακτήσει τις δυνάμεις που έχασε εξαιτίας του Twitter, του Instagram αλλά και του LinkedIn.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη πρόσφατα, σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσο και την απήχησή αυτών, το 71% των 1.597 χρηστών του facebook το 2014, ασχολούνταν με το ίδιο μέσο και την προηγούμενη χρονιά.
Το 70% των Αμερικανών χρηστών δήλωσαν πως επισκέπτονται την υπηρεσία κάθε μέρα, ένα ποσοστό υψηλότερο από το 63% του 2013.
Ο δημιουργός της έρευνας σημείωσε παράλληλα πως με το facebook τα τελευταία χρόνια ασχολούνται περισσότερο και χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας και συγκεκριμένα άνω των 65 ετών. Το 45% αυτών που ρωτήθηκαν έμπαιναν στην υπηρεσία το 2013 ενώ μια χρονιά μετά το ποσοστό αυξήθηκε και άγγιξε το 56%.
Το Pinterest και το LinkedIn χρησιμοποιούνταν από το 28% των ερωτηθέντων για την έρευνα που διεξήχθη το Σεπτέμβριο του 2014. Να σημειωθεί πως μιλάμε για ένα ποσοστό σαφώς μεγαλύτερο από το 21% της περασμένης χρονιάς.
Την ίδια περίοδο το twitter αύξησε το ποσοστό επιτυχίας του από 18% σε 23%. Θεαματική είναι η άνοδος και του Instagram από τους χρήστες του facebook στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το ποσοστό της συγκεκριμένης ομάδας το 2014 σημείωσε αύξηση αγγίζοντας το 26% από 17% που ήταν το 2013.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.