ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το τρένο που τρέχει πιο γρήγορα κι από τη... σκέψη!

10:53 - 20 Ιαν 2015 | Trends
Το τρένο που τρέχει πιο γρήγορα κι από τη... σκέψη!
Ένα υπερηχητικό τρένο το οποίο θα μπορεί να καλύπτει αποστάσεις εκατοντάδων χιλιομέτρων μέσα σε λίγα λεπτά ετοιμάζει ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας, Έλον Μασκ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωσή του, οι εργασίες μόλις ξεκίνησαν, ενώ άμεσα θα πραγματοποιηθούν και οι πρώτες δοκιμές του Hyperloop.

Η ηλιακή ενέργεια κινητήριος δύναμη

Το Hyperloop είναι ένα τρένο που θα κινείται με ηλιακή ενέργεια όχι πάνω σε ράγες στο έδαφος αλλά στο εσωτερικό αγωγών μέσα σε κενό αέρος. Το τρένο αυτό θα αποτελείται από βαγόνια (κάψουλες) που θα έχουν χωρητικότητα 4-6 ατόμων. Όπως εξήγησε ο πάμπλουτος άντρας, η αίσθηση που θα έχουν οι επιβάτες θα προσομοιάζει εκείνη που έχουν οι επιβάτες αεροσκαφών και όχι με εκείνη που έχουν οι επιβάτες στα τρενάκια ταχύτητας των λούνα παρκ, όπως θεωρούσαν κάποιοι. Το αρχικό σχέδιο του Μασκ είναι το Hyperloop να συνδέσει το Λος Αντζελες με το Σαν Φρανσίσκο που βρίσκονται σε απόσταση 610 χλμ.

Το Hyperloop θα κινείται με ταχύτητες που θα ξεπερνούν τα 1200 χλμ/ώρα, γεγονός που σημαίνει ότι θα συνδέει τις δύο μεγαλουπόλεις των ΗΠΑ σε περίπου 30 λεπτά. Όπως είπε ο Μασκ στη συνέντευξη, το Hyperloop θα μπορεί να μεταφέρει όχι μόνο ανθρώπους αλλά και φορτία, ακόμη και αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τον επιχειρηματία, το κόστος για την κατασκευή του πρώτου τρένου και των υποδομών για τη «γραμμή» Λος Αντζελες-Σαν Φρανσίσκο θα αγγίξει τα 6 δισ. δολάρια. Ο Μασκ υποστηρίζει ότι το εισιτήριο για ένα επιβάτη του Hyperloop θα είναι αρκετά φτηνό και δεν θα ξεπερνάει τα 20 δολάρια.

Ξεκινούν οι εργασίες

Ο Μασκ ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει η κατασκευή ενός αγωγού μήκους περίπου 9 χλμ στον οποίο θα γίνουν οι πρώτες δοκιμές. Όπως ανέφερε ο Μασκ υπάρχουν διάφορες περιοχές στις ΗΠΑ που έχουν προεπιλεγεί για να κατασκευαστεί εκεί ο δοκιμαστικός αγωγός αλλά φαβορί είναι μια περιοχή στο Τέξας.

Ο Μασκ αναφέρει ότι υποστηρίζει σθεναρά ο ίδιος την κατασκευή του Hyperloop αλλά δεν μπορεί να αναλάβει μόνος του εξ ολοκλήρου τον σχεδιασμό και την κατασκευή του για αυτό και ζητά την ενεργό συμμετοχή ακαδημαϊκών ιδρυμάτων αλλά και του ιδιωτικού τομέα. Ο Μασκ πιστεύει ότι μέσα στο 2015 θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του δοκιμαστικού αγωγού και αν υπάρξει συμμετοχή και συνεργασία πολλών φορέων υπολογίζει ότι το Hyperloop θα μπορεί να ξεκινήσει τα υπερηχητικά ταξίδια του σε περίπου μια δεκαετία.

Τελευταία τροποποίηση στις 12:15 - 20 Ιαν 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.