ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Στη «δράση» κολλάει το σίδερο κι όχι στους στόχους

15:39 - 26 Απρ 2016 | Trends
Στη «δράση» κολλάει το σίδερο κι όχι στους στόχους
Παραφράζω τη γνωστή λαϊκή ρήση για να υπογραμμίσω ότι η εμμονή στους στόχους πωλήσεων και η εστίαση αποκλειστικά σε αυτούς, είναι πιθανόν να κάνει δυσκολότερη την οικοδόμηση μιας σταθερής και αξιόπιστης σχέσης με τους πελάτες. Με σαφώς αρνητικά αποτελέσματα. Θεωρητικά, οι συγκεκριμένοι στόχοι που τίθενται στους πωλητές τους βοηθούν να επιτύχουν πωλήσεις. Αλλά φαίνεται πως αυτό δεν ισχύει πάντα, διότι οι στόχοι μπορεί να αποδειχτούν εμπόδιο για τις πωλήσεις αν ξοδεύουμε πολύ χρόνο για να σκεφτόμαστε γι αυτούς.

Και για να γίνω πιο σαφής, επέλεξα να σας μεταφέρω την άποψη για το παραπάνω θέμα ενός από τους πλέον ειδικούς του είδους, του Geoffrey James, ο οποίος σε άρθρο του χρησιμοποιεί σαν παράδειγμα μια πρωτότυπη και πολύ ενδιαφέρουσα αναγωγή του θέματος σε έναν ερασιτέχνη και έναν επαγγελματία μπασκετμπολίστα, την οποία χρησιμοποίησε στο blog του ο Jeffrey Seeley, CEO της εξειδικευμένης εταιρίας τεχνικών πωλήσεων, Carew International. Απολαύστε τη:

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο penna.gr

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.