Άλλο φρούτο κι αυτό. Υπάρχουν καρπούζια προς 6.000 δολαρία, πεπόνια σταρ με καπέλο-ηλιοπροστασία που κάποτε δημοπρατηθήκαν πρός 23.000 δολάρια το τεμάχιο και φράουλες-καλλονές με ιδανικές πανομοιότυπες αναλογίες. Στην Ιαπωνία, η αλυσίδα των καταστημάτων του ακριβότερου και παλαιότερου οπωροπωλείου Sembikiya, θυμίζει περισσότερο κοσμηματοπωλείο παρά μανάβικο.
Ειρωνικό αν σκεφτεί κανείς πως το 1834 που ιδρύθηκε το κατάστημα, το όνομά που ανέγραφε η επιγραφή του ήταν "Mizugashi Yasuuri Dokoro" που σημαίνει "εκπτωτικό κατάστημα φρούτων".
Όμως η τελειομανία των Ιαπώνων, ακόμη και στην παραγωγή οπωροκηπευτικών αποτελεί παράδοση αιώνων.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο penna.gr