ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ο «σιωπηλός» πόλεμος μεταξύ Apple και Google- Τα τρία μέτωπα Κύριο

13:20 - 25 Ιαν 2023 | Τεχνολογία
Ο «σιωπηλός» πόλεμος μεταξύ Apple και Google- Τα τρία μέτωπα
Ο «σιωπηλός πόλεμος» μεταξύ της Google και της Apple φαίνεται ότι εντείνεται, με τον δεύτερο τεχνολογικό κολοσσό να δημιουργεί δικό του λογισμικό για τους χάρτες, την αναζήτηση και τη διαφήμιση προκειμένου να «συγκρουστεί» με την Alphabet.

Ειδικότερα, οι δύο «γίγαντες» του τεχνολογικού κλάδου είναι αντίπαλοι στην αγορά των smartphones από τότε που η Google απέκτησε και έκανε δημοφιλές το λειτουργικό σύστημα Android, τη δεκαετία του 2000.

Σύμφωνα με τους Financial Times, από την αρχή ο Steve Jobs είχε αποκαλέσει το λειτουργικό σύστημα ως «κλεμμένο προϊόν» που μιμείται το λογισμικό των κινητών της Apple.

Ο επιχειρηματικός πόλεμος

Ο Steve Jobs δεν άργησε να κηρύξει «επιχειρηματικό πόλεμο»  με την Google, με πρώτο βήμα την εκδίωξη του τότε διευθύνοντος συμβούλου της Google από το διοικητικό συμβούλιο της Apple, το 2009.

Από τότε μέχρι και σήμερα, η Apple εξακολουθεί να διεξάγει έναν «σιωπηρό» πόλεμο προς την Google, όπως επιβεβαίωσαν και οι δύο πρώην μηχανικοί της εταιρείας, στους Financial Times. Απώτερος στόχος της φαίνεται πως είναι ο διαχωρισμός των υπηρεσιών και των προϊόντων που προσφέρει έναντι εκείνων της Google.

Οι Χάρτες

Αποτελώντας άμεση πρόκληση για τους χάρτες της Google, οι Χάρτες της Apple έχουν βελτιωθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία. Μάλιστα φέτος έφτασαν στο σημείο να προσφέρουν τη δυνατότητα στις εταιρείες να διεκδικούν την ψηφιακή τους τοποθεσία ώστε να μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες, να εμφανίζουν φωτογραφίες και να δίνουν προσφορές.

Το Business Connect προχωράει ακόμη παραπέρα, αξιοποιώντας το λειτουργικό σύστημα της Apple για να προσφέρει στους χρήστες του iOS μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως η απρόσκοπτη αλληλεπίδραση με το Apple Pay ή το Business Chat.

Η αναζήτηση

«Κλειδί» στην επιχειρηματική «μάχη» των δύο τεχνολογικών κολοσσών είναι και η αναζήτηση, με την Apple να επιχειρεί τη δυναμική της είσοδο σε αυτόν τον τομέα τουλάχιστον από το 2013.

Η εταιρεία, εδώ και λίγο διάστημα εργάζεται σε ένα χαρακτηριστικό γνωστό εσωτερικά ως «Apple Search». Ουσιαστικά, αυτό το εργαλείο διευκολύνει «δισεκατομμύρια αναζητήσεις» την ημέρα, σύμφωνα με τους υπαλλήλους.

Ο Josh Koenig, επικεφαλής στρατηγικής της πλατφόρμας Pantheon, δήλωσε ότι η Apple θα μπορούσε γρήγορα να αποσπάσει σημαντικό μέρος από το 92% του μεριδίου της Google στην αγορά αναζήτησης, αφαιρώντας το Google Search από προεπιλεγμένη ρύθμιση για 1,2 δισ. χρήστες iPhone.

Η διαφήμιση

Το τελευταίο και πιο σημαντικό «μέτωπο» της «μάχης» είναι ίσως η διαφήμιση. Υπενθυμίζεται εξάλλου, ότι η διαδικτυακή διαφήμιση προσφέρει στην Alphabet πάνω από το 80% των εσόδων της.

Έτσι, λοιπόν, το περασμένο καλοκαίρι η Apple ανακοίνωσε ότι αναζητούσε κάποιον για να «καθοδηγήσει το σχεδιασμό της πιο προωθημένης ως προς την προστασία της ιδιωτικής ζωής, εξελιγμένης πλατφόρμας αναζήτησης».

Η αγγελία εργασίας ήταν μια ένδειξη ότι η Apple θέλει να δημιουργήσει ένα νέο δίκτυο διαφημίσεων που θα αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις φτάνουν στους χρήστες του iPhone. 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.