ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Υπ. Μεταφορών Vs ΣΥΡΙΖΑ: "Τα εισιτήρια δεν είναι καρτοκινητά- Μικρόψυχη και άδικη η κριτική του"

23:42 - 17 Ιουν 2014 | Ειδήσεις
Υπ. Μεταφορών Vs ΣΥΡΙΖΑ: "Τα εισιτήρια δεν είναι καρτοκινητά- Μικρόψυχη και άδικη η κριτική του"
Για «λανθασμένους ισχυρισμούς» και «για μικρόψυχη και άδικη παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ» κάνει λόγο το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχολιάζοντας την ανακοίνωση του Τομέα Δικτύων του ΣΥΡΙΖΑ, με την οποία έκανε λόγο για «παραπλάνηση» του κοινού, σχετικά με τις αλλαγές στις αστικές συγκοινωνίες.

"Δεν θα θέλαμε να απαντούμε σε θυμωμένες καταγγελίες. Δεν είναι γόνιμο, χρήσιμο, παραγωγικό. Όμως αναγκαζόμαστε γιατί ο τομέας Δικτύων και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την ηγεσία του υπουργείου για παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τις ανακοινώσεις αλλαγών στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

 

Διατυπώνει δύο ισχυρισμούς για να τεκμηριώσει ότι οι τιμές των εισιτηρίων αυξήθηκαν αντί να μειωθούν. Δεν αναφέρεται καθόλου στα ουσιαστικά ζητήματα ενοποίησης δικτύου, εξορθολογισμού των λεωφορειακών γραμμών, αναδιάρθρωσης του ομίλου ΟΑΣΑ. Συμπεραίνουμε πως δεν διαφωνεί και άρα αναμένουμε τη συνεργασία του για το καλό των επιβατών, πολιτών της Αθήνας", τονίζει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Μεταφορών και προσθέτει ότι "οι δύο ισχυρισμοί του ΣΥΡΙΖΑ είναι λανθασμένοι. Δεν ισχύει ότι για τις απλές διαδρομές διπλασιάζεται το κόστος. Το απλό εισιτήριο από 1.40 ευρώ σήμερα, από 1ης Σεπτεμβρίου θα κοστίζει 1.20 ευρώ. Η μείωση είναι προφανής και το κρέας ψάρι δεν γίνεται".

 

Επίσης, το υπουργείο Μεταφορών επισημαίνει πως τα εισιτήρια δεν είναι καρτοκινητά ώστε να έχει νόημα η αναλογική χρονοχρέωση. "Το αριθμητικό εφεύρημα ότι τάχα η τιμή ανά λεπτό του απλού εισιτηρίου αυξάνεται, είναι μια διαίρεση χωρίς νόημα. Η μέση διάρκεια χρήσης του εισιτηρίου είναι 61 λεπτά και η μέση απόκλιση 6 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι το 85% τουλάχιστον των χρηστών απλού ημερήσιου εισιτηρίου εξυπηρετούνται πλήρως από τη διάρκεια των 70 λεπτών που θα ισχύει από το Σεπτέμβριο", αναφέρει χαρακτηριστικά.

 

Και προσθέτει η ανακοίνωση: "Και οι δυο ισχυρισμοί του ΣΥΡΙΖΑ δεν αφορούν στην πλειοψηφία των επιβατών. Είναι ζήτημα αν καλύπτουν, με λανθασμένο τρόπο το 15% των επιβατών. Για το υπόλοιπο τουλάχιστον 85% των επιβατών που επωφελείται πολλαπλάσια από όσο ισχυρίζονται, λανθασμένα, ότι επιβαρύνονται κάποιοι, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν σχολιάζει".

 

Τέλος, το υπουργείο Υποδομών τονίζει: "Δεν θέλουμε να αντιδικούμε για λάθος πράγματα. Η παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ είναι μικρόψυχη και άδικη. Αλλάζουμε τις συγκοινωνίες, με μειώσεις στα εισιτήρια αντί για αυξήσεις που ζήταγε το μνημόνιο, με προσλήψεις 300 οδηγών για να πυκνώσουν τα δρομολόγια λεωφορείων αντί για απολύσεις. Απέναντι μας έχουμε ένα διετές σχέδιο για να βελτιώσουμε τελικά την ποιότητα ζωής των πολιτών. Θα το κάνουμε με ή χωρίς τον ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά θα κερδίζαμε όλοι και περισσότερο οι πολίτες αν το κάναμε όλοι μαζί".

 

Στην ανακοίνωση του Τμήματος Μεταφορών και Δικτύων του ΣΥΡΙΖΑ υπογραμμίζεται πως "σε νέα προσπάθεια παραπλάνησης του επιβατικού κοινού, προχωρά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων, κάνοντας λόγο για νέα φτηνότερα εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών αποκρύπτοντας ότι ουσιαστικά οι χρήστες των ΜΜΜ θα κληθούν να πληρώσουν ακόμα και για τις πιο απλές διαδρομές τους διπλή τιμή εισιτηρίου –σε περίπτωση που αλλάξουν μέσο- από αυτή που καταβάλλουν μέχρι σήμερα".

 

Αναφέρεται ακόμη πως 'με την νέα εξαγγελθείσα τιμολογιακή πολιτική που θα ισχύσει από τον Σεπτέμβριο καταργείται η κάρτα απεριορίστων διαδρομών των 20 ευρώ και οι χρήστες είναι υποχρεωμένοι να προμηθεύονται νέα κάρτα που θα κοστίζει 30 ευρώ δηλαδή καλούνται να πληρώνουν 10 ευρώ παραπάνω το μήνα και 120 ευρώ επιπλέον το χρόνο. Η δρομολογούμενη μείωση της τιμής του εισιτηρίου από 1.40 ευρώ που είναι σήμερα στο 1.20 ευρώ είναι γράμμα κενό και άνευ περιεχομένου αφού συνδυαζόμενη με την μείωση της χρονικής διάρκειας της μετακίνησης από τα 90 λεπτά στα 70 λεπτά στην πραγματικότητα αυξάνει την τιμή του εισιτηρίου ανά λεπτό επιβίβασης".

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.