ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Συνεργασία με ΟΟΣΑ για μείωση γραφειοκρατίας

15:56 - 29 Ιουλ 2020 | Ειδήσεις
Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Συνεργασία με ΟΟΣΑ για μείωση γραφειοκρατίας
Με στόχευση στην ενίσχυση της οικονομίας, την τόνωση της ανάπτυξης αλλά και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών, η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).

Ειδικότερα, η συμφωνία που υπεγράφη, επιτρέπει τη μεταφορά της υψηλής τεχνογνωσίας και εμπειρίας του ΟΟΣΑ σε θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών.

Οι άξονες της συνεργασίας είναι:

1.      Η σύσταση και ενεργοποίηση του Παρατηρητηρίου Γραφειοκρατίας, το οποίο  θα αποτελέσει έναν μόνιμο μηχανισμό μέτρησης και μείωσης της γραφειοκρατίας στη χώρα

2.      Η ενδυνάμωση του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης των Διαδικασιών, το οποίο αποτελεί την κεντρική πολιτική για τη μείωση της γραφειοκρατίας στη χώρα.

Προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους, η  συνεχής και σταθερή μείωση των διοικητικών βαρών μέσω της απλούστευσης και ψηφιοποίησης των διαδικασιών, αποτελεί βασικό παράγοντα για την ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, την προσέλκυση επενδύσεων αλλά και την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς τους Θεσμούς.

Υπενθυμίζεται ότι η μείωση διοικητικών βαρών, η οποία προέκυψε από την προηγούμενη συνεργασία του Ελληνικού Κράτους με τον ΟΟΣΑ το 2014, απέφερε κέρδη της τάξεως των 500 εκ. ευρώ.

Τελευταία τροποποίηση στις 15:58 - 29 Ιουλ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.