ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Άνοιξε ο Κηφισός - Κλειστά σχολεία και δημόσιες υπηρεσίες

07:10 - 15 Οκτ 2021 | Ειδήσεις
Άνοιξαν νωρίς το πρωί της Παρασκευής ο Κηφισός και η Παραλιακή που είχαν κλείσει προληπτικά για λόγους ασφαλείας λόγω της κακοκαιρίας «Μπάλλος».

Ειδικότερα, από τις 6.30 το πρωί, δόθηκε στην κυκλοφορία των οχημάτων στην λεωφόρο Κηφισού που είχε απογορευτει από το ύψος της Παραλιακής έως και τον Κόμβο της Μεταμόρφωσης.

Άνοιξε και η Παραλιακή όπου ειχε απαγορευτεί η κυκλοφορία των οχημάτων από το ύψος της λεωφόρου Κηφισού έως τη συμβολή της με την λεωφόρο Βουλιαγμένης. 

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων και στην Πειραιώς καθώς και στην επαρχιακή οδό Μεγάρων-Αλεποχωρίου στο 12ο χιλιόμετρο στη Θέση Λούμπα.

Πάνω από 1.400 κλήσεις στην πυροσβεστική

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από την Πυροσβεστική, από την έναρξη της κακοκαιρίας έχει δεχθεί συνολικά 1.424 κλήσεις, κυρίως για αντλήσεις υδάτων, μεταφορές ατόμων σε ασφαλές σημείο, κοπές δέντρων και αφαιρέσεις αντικειμένων.

Η Περιφέρεια Αττικής έχει δεχθεί 779 κλήσεις κυρίως σε περιοχές του λεκανοπεδίου και 595 στην Περιφέρεια των Ιονίων Νήσων, εκ των οποίων οι 495 κλήσεις μόνο στην Κέρκυρα.

Κλειστές οι δημόσιες υπηρεσίες – Οι εξαιρέσεις

Κλειστές θα είναι σήμερα οι δημόσιες υπηρεσίες στην Αττική, πλην Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και υπηρεσιών που έχουν αντικείμενο την αντιμετώπιση του καιρικού φαινομένου.

Υπάρχει ισχυρή σύσταση για τηλεργασία στον ιδιωτικό τομέα. Θα αξιοποιηθούν όλα τα αναγκαία μέσα από ιδιωτικές εταιρίες, ώστε ο ιδιωτικός τομέας να συνδράμει στην αντιμετώπιση του φαινομένου.

Επίσης κλειστά θα μείνουν σήμερα όλα τα σχολεία σε Αττική, Κέρκυρα, Χαλκιδική, Σάμο, Ικαρία και Εύβοια.

Κλειστοί θα μείνουν και οι παιδικοί σταθμοί και τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών και ατόμων με αναπηρία σε Αττική, Εύβοια, Χαλκιδική, Σάμο και Ικαρία.  Πάντως, με απόφαση των τοπικών αρχών θα είναι κλειστά σχολεία και παιδικοί σταθμοί και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Copyright © 1999-2022 Premium S.A. All rights reserved.