Πιο συγκεκριμένα, σε ανακοίνωση που απαντά σε ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, η εταιρεία αναφέρει «ρητά διαψεύδουμε δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι η διοίκηση της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ετοιμάζει δημόσια πρόταση για "έξοδο" (delisting) της μετοχής από το Χρηματιστήριο Αθηνών».
Σε «ρητή διάψευση» των δημοσιευμάτων περί εξόδου της μετοχής της Μοτοδυναμικής από το Χρηματιστήριο Αθηνών προχώρησε η διοίκηση της εταιρείας.





