Εισήχθη με κοιλιακό άλγος τα ξημερώματα της Τρίτης. Στην Κεντρική Κλινική Αθηνών εισήχθη ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος τα ξημερώματα της Τρίτης. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, ο κ. Βενιζέλος αισθάνθηκε κοιλιακό άλγος και μεταφέρθηκε στην κλινική. Η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία και -σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση- αναμένεται να πάρει εξιτήριο το απόγευμα.