• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
08:17 - 01 Νοε 2011

Στο νοσοκομείο ο κ. Ε. Βενιζέλος

Εισήχθη με κοιλιακό άλγος τα ξημερώματα της Τρίτης.
Στην Κεντρική Κλινική Αθηνών εισήχθη ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος τα ξημερώματα της Τρίτης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, ο κ. Βενιζέλος αισθάνθηκε κοιλιακό άλγος και μεταφέρθηκε στην κλινική.

Η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία και -σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση- αναμένεται να πάρει εξιτήριο το απόγευμα.
Τελευταία τροποποίηση στις 01/11/2011 - 08:55