Τόνισε μάλιστα ότι δύσκολα μπορεί να φανταστεί επιβίωση της ευρωζώνης για μεγάλο χρονικό διάστημα εάν αυτή απαρτίζεται από λιγότερα μέλη. «Σε αυτό το σημείο πιθανότητα θα τεθεί σε ισχύ ο μηχανισμός κεντρόφυγης απόκλισης και θα καταστρέψει το ενιαίο νόμισμα».
Σε ένα μήνυμα με προφανή αποδέκτη την ΕΚΤ τονίζει: «Θα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι από πλευράς πληθωρισμού, δεν υπάρχουν πραγματικοί κίνδυνοι στον ορίζοντα για το 2012. Κάτι παραπάνω θα πρέπει να γίνει ειδικότερα για την ανάπτυξη».