• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
08:30 - 29 Δεκ 2011

Eπί "τάπητος" στο Υπουργικό η αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΗ

Θέματα σχετικά με το περιβάλλον και τη διαχείριση των αποβλήτων θα εξετάσει το Υπουργικό Συμβούλιο που συνεδριάζει υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου, στις 2 το μεσημέρι στη Βουλή.
Κατά πληροφορίες ενδέχεται να συζητηθεί και το θέμα των αυξήσεων στα τιμολόγια της ΔΕΗ, αν και επισήμως δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα.

Στη συνεδρίαση θα συζητηθεί το σχέδιο νόμου «Ποινική προστασία του περιβάλλοντος, Εναρμόνιση με την Οδηγία 2008/99/ΕΚ - Πλαίσιο παραγωγής και διαχείρισης αποβλήτων, Εναρμόνιση με την Οδηγία 2008/98/ΕΚ «Ρύθμιση θεμάτων περιβάλλοντος, ενέργειας και κλιματικής αλλαγής».
Τελευταία τροποποίηση στις 29/12/2011 - 12:37