• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
13:05 - 27 Μαρ 2012

Στάση εργασίας σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ την Τετάρτη

Χωρίς σταθερά Μέσα τροχιάς από τις 11.00 έως τις 15.00 την Τετάρτη  

Σε προειδοποιητική τετράωρη στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 15:00 προχωρούν αύριο Τετάρτη οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς -μετρό, ΗΣΑΠ Τραμ- ζητώντας την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Όπως καταγγέλλουν, η διοίκηση επιχειρεί να καταργήσει όλο το θεσμικό πλαίσιο που περιβάλλει τους εργαζόμενους στην Αστική Σταθερή Τροχιά, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να απαξιώσει και να υποβαθμίσει εκτός από τους υπαλλήλους και το παραγόμενο συγκοινωνιακό προϊόν.

«Η επαναφορά των εργασιακών σχέσεων στο καθεστώς Μαντέλη, δείχνει τη νοοτροπία με την οποία αντιλαμβάνονται τον εκσυγχρονισμό των Φορέων, γεγονός το οποίο μας βρίσκει αντίθετους», σημειώνουν στην ανακοίνωσή τους και προσθέτουν ότι «η μείωση του μεταφορικού έργου, η αύξηση του εισιτηρίου, η εισιτηριοδιαφυγή, οι μετατάξεις, οι απολύσεις, δεν παραπέμπουν σε αναδιάρθρωση των Εταιρειών προς όφελος του πολίτη».

Τελευταία τροποποίηση στις 27/03/2012 - 13:42