Ιδού το γράφει:
«Α ρε Βαγγέλη… Ο ένας δελφίνος, έδινε γραμμή «Ποτάμι»… Ο πρώην έβαλε τον Λεβέντη στη Βουλή και ο «Παπαμιχαήλ» έβριζε από 2 μπλόγκ Πειραιά…».
Εντάξει… Ο «δελφίνος» και ο «πρώην» μπορούμε εύκολα να υποθέσουμε ποιοι είναι. Ο… «Παπαμιχαήλ» όμως;
Απορίες προκαλεί ένα σχόλιο που ανάρτησε ο Πάνος Καμένος με το οποίο απευθυνόμενος στον Β. Μεϊμαράκη αφήνει βαρύτατους υπαινιγμούς εναντίον κορυφαίων στελεχών τα οποία «φωτογραφίζει».