• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
16:15 - 02 Ιαν 2017

Ο Κυριάκος και ο πρώτος καφές του 2017 (φωτό)

Τον πρώτο καφέ του 2017 στο κέντρο της Αθήνας απόλαυσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανεβάζοντας μάλιστα μια φωτογραφία στα social media με ένα ιδιαίτερα καυστικό μήνυμα αλλά και με τις ευχές του για το νέο έτος.

Ο πρόεδρος της ΝΔ, ανέβασε μια φωτογραφία του στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter πίνοντας καφέ και τη συνόδευσε με το εξής μήνυμα:

«Πρώτος καφές του χρόνου! Προλάβαμε πριν αυξηθεί ο φόρος! Καλή χρονιά σε όλες και όλους!»

Τελευταία τροποποίηση στις 02/01/2017 - 16:33