Αν θυμηθούμε ότι μία ημέρα νωρίτερα ο ίδιος ο Πρωθυπουργός εγκωμίαζε τις βόμβες μολότοφ και τους παρασκευαστές τους, σε συζήτηση με τον Κώστα Τζαβάρα της ΝΔ, η Βουλή αρχίζει να θυμίζει «πυριτιδαποθήκη»...
«Πέρασα μια μπόμπα στη Βουλή χωρίς να με πάρουν χαμπάρι. Ούτε καν τα μηχανήματα την εντόπισαν». Αυτήν την... εμπρηστική δήλωση έκανε περιχαρής ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Τασούλας στην Βουλή προς τους έκπληκτους συναδέλφους του και τους δημοσιογράφους, επιδεικνύοντας μία νάιλον σακούλα που κρατούσε. Ο κ. Τασούλας έχει ομολογουμένως αίσθηση του χιούμορ και ελάχιστοι πίστεψαν ότι κυριολεκτούσε. Ζήτησαν να δουν το περιεχόμενο της σακούλας η οποία όντως περιείχε μία «μπόμπα», αλλά προφανώς επρόκειτο για μπόμπα σάντουιτς. Ο κ. Τασούλας την είχε αγοράσει από γνωστό ζαχαροπλαστείο στην Κηφισιά και την έφερε στη Βουλή για να τρατάρει του συναδέλφους του της ΝΔ.



